Kennen jullie mijn welsh hengstje Romeo nog?
Even een herinnering:(meer foto's kan je op mijn profiel vinden)

Hij is weeral enorm veranderd! Ziehier de foto's:

Wat actiefoto's:

Wat vinden jullie van hem?
Reacties altijd welkom

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leentje_ schreef:maak je hem al verkeersmak ed of doe je nog niets met hem?
Woest schreef:Maar ook denk ik (sorry neem mijn het niet kwadelijk) dat romeo's been stand niet 100% is
Leentje_ schreef:maar fokken kan idd niet woestof toch niet met volle papieren
(aangezien je waarschijnlijk niet aan papieren geraakt
)
MirK schreef:helemaal niet om je pony af te kraken, want ik vind het een heel mooi diertje en heel mooi opgeknapt, maar het lijkt idd op de foto's of zijn linkervoorbeentje onder de voorknie wat naar achter staat, dus ik zie ook wat woest ziet. Doet verder niks af aan de pony, maar om te keuren als hengst denk ik dat dat wel invloed heeft.
Als je graag wuilt dat hij zo groot mogelijk is, zou ik het castreren toch niet uitstellen. Ze kunnen dan wat meer energie geven aan gewoon groeien ipv meer "hengst" worden. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van wat je uiteindelijk wilt.
MirK schreef:helemaal niet om je pony af te kraken, want ik vind het een heel mooi diertje en heel mooi opgeknapt, maar het lijkt idd op de foto's of zijn linkervoorbeentje onder de voorknie wat naar achter staat, dus ik zie ook wat woest ziet.
MirK schreef:Relax maar, lees vooral de eerste paar woorden uit mijn berichtje. Jij hebt het vooral over de derde foto, ik vooral over de eerste. Ik reageer alleen maar op hoe jij op woest reageert dat niemand wat ziet, dan zeg ik wat ik zie.