Lang geleden dat ik een JITP topic heb aangemaakt!
Vandaag 14 april 2008 heb ik Silfanoo een jaar!
Pffff tijd vliegt voorbij zeg! Hier een paar foto's van Silfanoo het hele jaar door.
Met in de winter zijn bruine vacht & in de zomer zijn 'meer wit dan bruine vacht' .
De foto die op internet stond waar ik dus verliefd op werd

1.

Hij mocht gelijk het land op, wat hij erg leuk vond, want we hebben hem ongeveer 2 maanden er niet af kunnen krijgen!
Er kwam een fotograaf van een ander paardje uit het land foto's maken, toen hebben we gevraagt of hij ook wat foto's van Silfanoo wou maken, en dat wou hij wel.. Dit was ongeveer Juni.
2.

Later kregen we hem dus wel weer van het land af, en zijn we begonnen met longeren wat erg goed ging, en hij deed erg zijn best.
3.

4.

In de tussentijd heb ik wel wat foto's gemaakt, maar niet dat die echt boeiend zijn. Op 1 november 2007 gingen alle paarden het land af en de stal weer in. Silfanoo kreeg er gelijk een nieuw vriendje bij die bij hem in zijn stal kwam. Pepper van yffiejj hier op bokt.
5.

Dat ging helaas niet goed, want Pepper at al het eten op en Silfanoo mocht niet mee eten, dus Pepper is maar weer uit de stal gegaan.
Ondertussen had ik ein-de-lijk een goed passend zadel gevonden, en zijn we aan de slag gegaan om hem zadelmak te maken! Het ging hartstikke goed, en Silfanoo deed er niet moeilijk over!
6.

En hij zat al een tijdje weer in zijn bruine wintervacht.
7.

We kunnen er ook al op zitten, wat hij ook helemaal niet erg vind (heel af en toe wil hij wel een bokje geven)
Deze foto was ergens aan het einde van de zomer, we hadden dus nog geen zadel.
8.

(hier zit mijn zusje erop, mijn zusje is licht dus die voelt hij nauwelijks dus hij zal bij haar nooit gaan bokken, en we hadden hier ook nog geen cap voor mijn zusje, maar mijn moeder houd haar wel vast

En sinds kort ben ik ook begonnen met vrijheidsdressuur wat hij erg snel oppakt, hij kan nu kusje op commando, en ben nu met de buiging bezig wat ook steeds beter gaat!
9. http://i272.photobucket.com/albums/jj18 ... C04514.jpg (foto staat in een link omdat hij te groot is)
En deze foto(s) heb ik gister (30-04-2008) gemaakt, dus zo ziet hij er op dit moment uit

10.

11.

Laat je een berichtje achter?

Doegg

12.