Ik rij nu ong. 5 jaar op Manege Vosseburch in Langeraar ik heb al verschillende paarden intensief gereden maar niet echt voor wedstrijden.
Hier komen de Foto's

it was Lester... Het paardje waar ik als kleuter altijd op reed... helaas op 31 jarige leeftijd overleden
Hij ziet er hier niet zo top meer uit maar dit was ze ena laatste dag... Hij liep het laatste jaar altijd los o pde manege en liep nooit weg.
*Toen ik iets verder was toen mocht ik een groepje omhoog en begon ik dit paardje te rijden Mitnight.
Momenteel spring ik ook met hem en ga in de zomer wedstrijdjes springen.

*Toen vond de manege dat ik goed genoeg was voor Clory. Clory is een leuk fleurige beesie die er nog steeds staat. Nu loopt ze mee in de beginnerslessen.

* Toen mocht ik naar het 3e groepje en begon ik Kim te rijden en die vond ik stiekem wel heel erg leuk. Heb toen 1 keer een wedstrijd gereden met er en was toen 6e van de 33. Let niet op mijn houding graag
geen iedee wat het was maar ik denk galop.. en idd ik zit veel te ver naar voren.
*Toen mocht ik nog een groepje omhoog en daar rijd ik nu ook nog steeds:) Ik rijd soms het paard van mijn instructrise Patron. Tis echt een paard waarvan je de gebruiks aanwijzing moet weten want hij heeft zo z'n streken.

* En als laatste de hengst van de manege: Joris De verschrikkelijke:D Nee hoor.. Heb em 1 x in de les gereden en hij was suuuper lief:D tis egt een sgat:D