Het was een ontzettend onwijs verschrikkelijk leuke week!
Ik was met 5 andere vriendinnen; Rosanne(boeli_wendy), Ymke(spekkiejnfu), Mariel(lowietje), Jose en Maron! We rijden alle6 op Groenesteyn en daar zijn we ook elk jaar op kamp gegaan. Nu wouden we iets anders proberen en via via kwamen we op de Bongerd terecht!
En wat hebben we het ontzéttend leuk gehad!
Leuke mensen, leuke pony's, héél veel buitenritten, wedstrijden(2e met L-dressuur, 2e met L-springen!

Het was écht heel leuk!
Ik reed op Manna, een top pony'tje! Om de manege heen lag een klein 'bos'. Waar je altijd zelf mocht rijden wanneer je maar wou! Dat was heerlijk! We hebben 2x springles gehad, en 1x dressuurles, verder elke dag minstens anderhalfuur een buitenrit. Donderdag een dagrit van 5uur met daartussen een 'picknick'. We moesten ook een half uur zonder zadel naar de wei rijden, om vervolgens een half uur terug te lopen!

Maargoed, ik heb dus 220 foto's gmaakt dus is het best lastig om te selecteren! Maar het is gelukt!
Hier zijn de foto's van;
HET BONGERD-KAMP!
1e dag: een groot deel van de groep in pyama!

(Bovenste rij v.l.n.r: Jose, Kim Jacintha, Tessa, Pien, Mijke, Chiara. Daaronder v.l.n.r: Ik, Mandy, Ymke, Mariel en daaronder Renske!)
2e dag: Onze eerste rit over het terrein met bíjna alle Groenesteyn meiden(Maron was ziek, die kwam die middag)
V.l.n.r: Mariel op Daisy, Rosanne op Marita, Ik op Manna, Ymke op Bjorn en José op Kees
Manna en Ik op het terrein

3e dag: Voorbereiding op onze 2e echte buitenrit!

3e dag: De buitenrit!

3e dag: Uitstappen na een harde galop en Renske die fotografeert!

3e dag: Dit is pas leven toch?
3e dag: Fotoshoot van Manna

4e dag: Dressuurwedstrijd (Springwedstrijd heb ik alleen maar een filmpje van, die komt nog!)
4e dag: Paarden naar de wei brengen!
4e dag: Voor het nachtspel. De groepsbox!

4e dag: Tijdens het nachtspel
5e dag: Uitrusten na een intensieve bosrit.
5e dag: En heerlijk afspoelen in het zwembad!
5e dag: HallieGallie. Dé hit van het kamp!

6e dag: Ons deel van de kamer!

6e dag: Wachten voor het buffet van de bbq
6e dag: Bonte-avond act van Kim, Renske, Pien, Tessa, Jacintha, Mijke, Mandy, Chiara
(Foto's van onze act heb ik niet, alleen een ontzettend lachwekkend filmpje!

6e dag: Foto's van de bonte-avond!

Foto's van de 7e (laatste) dag heb ik nog niet. Die komen later pas!"
Sorry voor de hoeveelheid!!!
Maar in ieder geval was het écht een TÓP weekje! Heb vreselijke heimwee!

Meiden; Het was geweldig en ik verheug me op onze reuni!
Oo en een reactie zou bést lief zijn!

Dáaag