Met de kleinste, en degene waarmee het met mij het lekkerste klikt, ben ik al wat aan het wandelen geslagen, en binnen 3x was hij al helemaal verkeersmak…nuchtere donder

Daar het plan er is om hem voor de kar te zetten, samen met een stalgenoot die al ment, ben ik ook al bezig met wat te sturen aan de lijnen..De eerste keer naar buiten met tuig op, mijn vriend liep er eerst naast totdat ik (die erachter liep) steeds meer ging overnemen, toen hoefde hij alleen bij kruisingen erbij te komen staan!!

Nou genoeg gezeurd, foto’s zeggen genoeg denk ik!
1.

Rikkie net 2 dagen in zijn nieuwe wei, en hij leest even dat er stroom op de draad staat

2.

Na 2,5 week wilde ik hem een keertje wassen, voor het eerst in zijn leven…Naar stal gelopen, voor en na foto’s, bovenstaand is overduidelijk VOOR
3.

NA
4.

Na het wassen weer gezellig met maatje Pelle in de wei, 2 kontjes

2weken geleden een rondje wezen lopen met de camera en Rikkie, wat mooie plaatjes gemaakt op een veld op het !!industrieterrein!! terwijl de autos’s langsraasden

5.

Rikkie kijkend naar de vlieger (op datzelfde veld was een man aan het vliegeren, gevolg, mooie plaatjes!)
6.

Hoofdje

7.

Stoere (net niet meer) hengst

8.

Meneer hinnikt naar een grote herder
Afgelopen zaterdag,pony opgetuigd en proberen.
9.

Het viaduct op,ik erachter, vriendlief ernaast
10.

En zo’n 10 min later liepen we al alleen, beetje slingerend nog, maar ging erg goed!
11.

Niet op mijn hoofd letten, maar dit zegt wel wat over het paard is het niet?
12.

Op weg naar huis

13.

Issie niet knap?
14.

Zijn knappe oogje

Barst maar los, maar vriendelijk alstublieft