Online platform voor fotografen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Helenearts01

Online platform voor fotografen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 14:41

Hoi allemaal!

Ik ben Helene, 19 jaar oud en student aan de HAN in Nijmegen. Ik volg momenteel de studie ondernemerschap en retail management. Voor mijn opleiding ben ik samen met mijn medestudenten bezig met het opzetten van een platform waar fotografen en opdrachten samenkomen. Om onderzoek te doen naar de vraag hiervan hebben wij een enquete samengesteld. Het zou ons heel erg helpen als je deze enquete zou willen invullen!!

Alvast heel erg bedankt +:)+

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 14:54

Ingevuld! :)

Misschien is het bij sommige vragen handiger om er meerkeuze van te maken. Ik werf klanten bijvoorbeeld via social media en mijn website, maar ik kon maar een optie aanvinken.

Ben benieuwd naar de resultaten van jullie idee :D

Helenearts01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-20 15:02

Danielleeee_ schreef:
Ingevuld! :)

Misschien is het bij sommige vragen handiger om er meerkeuze van te maken. Ik werf klanten bijvoorbeeld via social media en mijn website, maar ik kon maar een optie aanvinken.

Ben benieuwd naar de resultaten van jullie idee :D

Bedankt voor de feedback, hier kunnen wij zeker wat mee! dankjewel :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Re: Online platform voor fotografen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-20 17:07

Niet paardgerelateerde enquetes horen thuis op [STW] School, studie en werk. Hiervoor moet je kuddetoegang hebben. Omdat je nog niet genoeg posts hebt voor kuddetoegang plaats ik hier een slotje.