Zijn we weer, als ik zo doorga zit ik zo aan 100 topics

Deze zaterdag was het alweer deel 6 van de exca summerchallenge! Moon heeft fantastisch gelopen, en weer veel dingen bijgeleerd

Voor wie hem niet kent;
Moonlight is een 23jarige belgische rijpony met veel connemara, heeft tot zn 16 eventing gelopen. Op zn 21 beginnen met omscholen

ik rijd op 2 handen, ivm deel 5 met veel stress ging. Dus gewoon voor het vertrouwen langs beide kanten!
Van de sorting heb ik geen foto’s, wel op film. Ging heel goed, de koe was op zn zachts gezegt achterlijk dom maar voor onze eerste keer koetjeswerk vond ik dat niet bepaald erg
https://youtu.be/Nn-J10gz_N0
En dan, de rest van het pattern! Fotos staan niet op volgorde en lang niet alle hindernissen staan erop

Hoed was ik al verloren in de eerste rechte lijn van de speedcontrol oeps
1: freeride met speedcontrol + vlag

2: matras. Moon was hier gelukkig erg makkelijk in!

3: voortduwen in een cirkel van de buis. Moet normaal met de borst van het paard, maar daar was moon een klein beetje te klein voor

4:lasso. Ik kan voor geen meter mikken

5: weet niet waar in het pattern dit was, even n random spin

6: de berg. Hier helaas geen goede foto maar een screenshot, maar te leuk om niet te delen. Ging er netjes in galop op en in stap af

7: net uit de piste, beide helemaal blij

Ik ben supertrots op hem, enkel het water heeft hij geweigerd maar dat wist ik wel! En we zijn beloond met een mooie 3e plaats

(Tips zijn altijd welkom, maar houd er aub wel rekening mee dat ik dyspractisch ben en niet alles mogelijk is bij mij