Dit weekend hebben ik en Moon onze eerste summerchallenge meegereden (was ineens eerste wedstrijd, talking ‘bout laten we snel gaan

Paspoortje voor wie ons niet kent;
Moonlight is een 23jarige ruin, waarschijnlijk connemara met ergens een scheutje spaans. Hij heeft tot zn 6 met mijn oudere zus gesprongen, dan verkocht geweest en tot zn 16 hoogste niveau eventing gelopen. Dan met mij nog 4 jaar gesprongen. Ik heb hem zelf omgeschoold

Even ter info, ik ben motorisch licht tot middelmatig “gehandicapt”. Vandaar dat ik ook in de barrel en pole met sporen rijd, om te sturen. Ik weet dat ik op sommige momenten nog iets te veel druk zet op mn bit, maar daar werk ik aan!)
En dan nu, de fotos
Dag 1, starten met de extreme cowboy race. Mijn god, wat een ramp

(Stok en tonnen, moet je normaal rond terwijl stok op de ton blijft. Maar toen wapperde er een vlag)

gordijn was ook een drama

poort

en sidepass, waar we nog nét niet afgefloten werden

Brug

en lasso. Ik kan niet mikken oeps

Dan dag 2. Ik weet niet hoe, maar opeens was hij zó braaf en relaxed, en hebben we gewoon 12 van de 13, waarvan 10 goed

https://youtu.be/reupVM1vkbY
(Op 2 handen, ivm de dag ervoor. Gewoon voor het vertrouwen.
Beide dagen was het ook barrelrace en polebending. Barrels 15e met 2 keer 17s, poles nét niet geplaatst (6e) met 26 en 25s. Wel bij de barrel 1seconde en bij de poles dik 3 seconden sneller dan ons persoonlijk record!
(Nogmaals, ik ben me ervan bewust dat ik soms wat te veel druk zet...)
De barrels;

En dan de poles. Ik merk dat moon dit nét wat leuker vindt

Tips zijn altijd welkom, maar hou het vriendelijk aub