Na een tijdje zoeken samen met mijn ouders en hulp van mijn instructeur en zijn vriendin hebben wij een geschikt paard gevonden

Nu een week geleden zijn we gaan kijken en het klikte goed, het proefrijden voelde erg vertrouwd en op de poetsplaats was hij heel aanhankelijk.
Donderdag hebben wij hem laten keuren, Hij is goedgekeurd

Dus nu heb ik sinds donderdag toch echt een eigen paard.
Ik kom van de pony's (rijd er al 1,5 jaar een van 1,42) en heb nu een echt paard.
Biko is namelijk 1,67 hoog
11 jaar oud
Een ruin
Hannover
Vader is Balletmeister moeder Wellfair
Genoeg informatie nu de foto's want hij is superknap

Vlak na de keuring, hij is officeel goedgekeurd

Even men moeder de camera in handen gedrukt voor het uitladen zodat ze een goede foto kon maken.

In zen stal, hij was erg rustig en stond lekker op hooi te knabbelen en heeft ook al snel gedronken.

Vrijdag mocht hij meteen naar de tandarts aangezien die er toch al was. Hierna mocht hij nog even op paddock met zijn buurman.
Vrijdag was er nog een andere nieuwe ruin(haflinger) dus zijn ze zaterdag tegelijk op wei gegaan en daarna 1 voor 1 de anderen erbij.
Het ging voor mijn gevoel aardig goed, ik heb nog geen wondjes of dergelijke gezien.
(foto's zijn zelfgemaakt)

De hele groep

Zaterdag hebben we hem nog gelongeerd en vandaag voor het eerst sinds hij hier is erop gezeten.
Ik mocht meteen even zonder beugels was mijn intructeur van mening, dus ik verwacht een fijne spierpijn morgen
(screenshots van een filmpje, ik hoef geen tips.
Ik heb momenteel bijna dagelijks begeleiding tot ik hem beter ken)

Ik hoop dat jullie het kleine voorstelrondje leuk vonden, binnenkort wil ik hem zeker eens serieus voor de camera zetten(ik dacht aan blackfoto's) om wat goede foto's te hebben.
Maar dat komt vast wel goed want het plan is dat hij heel lang blijft.

Hopelijk tot ziens