Spelen met welshpony Tito

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jumpyhorse

Spelen met welshpony Tito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 21:14

:wave:
Gister heb ik na lange tijd weer eens een fatsoenlijke speelsessie gehad met tito, vond t wel leuk om de fotos te delen :D
Voor degenen die Tito niet kennen;

Naam: is te lang, vandaar tito.
Ras: grotendeels welsh, mams is een mengelmoes
Leeftijd: 12
Naast vrijheidsdressuur is hij (ongeregristreerd) therapiepony (lichamelijke en mentale handicaps) en mennen we! Tito is een alleskunner, heb hem vroeger ook gereden. Nu niet meer, ik vind mezelf te lang :) ( ik ben rond de meter 60, hij is 1m16)

Maar dus, speelsessie;
1: op het blok, en tegelijkertijd mooi staan
Afbeelding
2; weer het blok, dit keer met voetje geven
Afbeelding
3; steigeren. En áls tito gaat, gaat hij ook goed :+
Afbeelding
4;liggen
Afbeelding
5: zitten (hij zat niet geweldig, heb hem ook snel weer recht laten staan. Geen commentaar nodig.)
Afbeelding
6: opwaards galopje
Afbeelding
7: tito begint veel controle te krijgen, wat resulteerd in een paar “hogeschool oefeningen” die hij zelf aanbied. Soms komen er al een paar passen piaffe in, soms het kleine begin van schoolhalt
Afbeelding
8: ik weet niet wat dit was. Maar stoer is hij :')
Afbeelding
9: buiging
Afbeelding

Dit is lang niet alles wat hij kan! Maar ik heb geen fotos van meer :)

Een reactie vinden we leuk!

PotjeMayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-19 21:51

wat een leuke pony, heel knap wat hij allemaal doet. en hij steigert echt hoog ( kan niet de : o emoji vinden dus dan maar zo :p )

(op sommige foto's zie je wel je gezicht... als je dat niet wilt kan je ze misschien beter even aanpassen... )

gaaf! <3

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 21:58

Maylene0910 schreef:
wat een leuke pony, heel knap wat hij allemaal doet. en hij steigert echt hoog ( kan niet de : o emoji vinden dus dan maar zo :p )

(op sommige foto's zie je wel je gezicht... als je dat niet wilt kan je ze misschien beter even aanpassen... )

gaaf! <3

Dankje! En mn gezicht, op sommigen weg gedaan omdat ik heel erg zuur kijk als ik me concentreer :')

quincydesi12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 12:24

Awh wat leuk