Vorig weekend hadden we een hoop sneeuw liggen bij ons, waar we natuurlijk enthousiast gebruik van hebben gemaakt! Ginny vond het leuker dan ik verwacht had en ging helemaal los. Ik had gehoopt op "droomfoto's" met de neckrope, maar daar dacht mevrouw anders over
Uiteindelijk kwam ze weer tot rust en al met al zijn we samen lekker aan de slag geweest.
Dit is overigens ook mijn eerste topic op bokt waar Ginny echt mijn eigen paard is
Ik verzorgde haar al ruim 3 jaar, maar 30 september kreeg ik haar als verjaardagscadeau van mijn ouders en haar vorige eigenaar. Ik ben hun eeuwig dankbaar.
1. Ik ging er in eerste instantie op, maar kwam al gauw tot de conclusie dat dit er vandaag niet in zat

2. Mevrouw was lekker enthousiast, dus dan maar even de beentjes strekken.

3. Gin nam dat beentjes strekken wel erg letterlijk

4. Er moest natuurlijk ook nog even flink hard gegaloppeerd worden
Ik hield m'n hart vast, maar het was gelukkig totaal niet glad

5. Om vervolgens nog even lekker met je neus in de lucht te gaan staan

6. Nog even wat leuke bokken erbij...

7. Toen de rust weer enigszins was wedergekeerd moest 1 van haar favoriete kunsten natuurlijk even uitgevoerd worden

8. Moest er ook nog even stom gekeken worden
(zie ook haar eerdere lama topic)
9. Om vervolgens toch nog even de pas uit te voeren

10. En dan gezellig samen naar de uitgang lopen

Zondag viel er nog meer sneeuw en dit keer ging mijn moeder mee om foto's van ons te maken. Jammer genoeg raakte de camera overstuur van al die sneeuwvlokjes, dus moesten de foto's met de mobiel gemaakt worden. Maar daardoor zijn ze niet minder leuk!
11. Toen was er al wat meer rust en hebben we nog even lekker kunnen rijden. Dit keer ook nog even op neckrope. Jammer genoeg heb ik alleen foto's van het begin, maar toen ging het nog niet geweldig lekker

12.

Ik hoop dat jullie net zo genoten hebben van de sneeuw als wij!