Ik wil jullie graag vertellen over een nieuw hoofdstuk in mijn leven.
Helaas ben ik op 8 juli 2017 mijn alleraller liefste Insala plots verloren.
Ons verhaal lees je hier onder;
[IM] Zo kort & zo snel...
Maanden lang heb ik zoveel verdriet gehad en ik zag het allemaal even niet meer zo zitten, een ander paardje daar moest ik helemaal niet aan denken..
Maar elke keer naar stal te gaan en haar lege stal aan te moeten zien deed zoveel pijn..
Soms waren er dagen dat ik echt zin had om een nieuw maatje te hebben en mee aan de slag te gaan,
maar soms had ik daar allemaal geen zin in en wilde ik er niks van weten of niet eens aan denken..
Toch had mijn vriend besloten na een tijdje een advertentie op facebook te zetten.
Ik kon deze stap niet maken en wilde er ook niks van weten, maar stiekem wist ik wel dat dit toch de beste optie was.
We kregen best veel reactie's en zijn ook naar een paar paarden wezen kijken.
Ik had niet veel eisen, springbloed, kwpn, niet ouder dan 6 jaar.
Rustig zijn we bij verschillende paardjes wezen kijken, helaas was het steeds net niet wat ik echt zocht of de klik was er niet en dat is iets wat ik echt belangrijk vind!
Toen kregen we een bericht van iemand die zei dat ze nog een leuke 3 jarige kwpn had staan.
Stiekem was ik al verliefd op de foto.

We wilde graag komen kijken, toen hun terug kwamen van vakantie zijn we 22 oktober wezen kijken.
Wauw wat was dit een spannende en emotionele dag!
Samen met mijn vriend en 2 stalgenootjes zijn we gaan kijken, 1.5 uur in de auto om te gaan kijken.
Toen ik heb zag begon in te huilen, alles kwam er even uit, het lange wachten, het besef dat dit misschien mijn paardje zou gaan worden, echt alles kwam even te boven..
We hadden hem eerst even in de binnenbak gedaan om em te zien lopen, toen ben ik er mee gaan wandelen in de bak, toen ik hem kriebelde was ik verkocht!
Hij vond dat heerlijk en ik hou hier zo van als ze genieten van het gekriebel!
Toen samen gereden en dit ging ook erg goed ondanks de spanningen.
Toen ik aan rijden was wist ik gewoon dat dit mijn paardje word.
We hebben hem een week later op 28 oktober opgehaald, een rit van 1.5 heen en 2 uur terug naar stal.
De week voordat we hem gingen halen waren met veel gemengde gevoelens heel veel verschillende gevoelens die elke dag veranderden..
Maar ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe trouwe maatje, Dit is Jandino, een 3 jarige kwpn ruin

Onze terug rit van 2 uur lang zijn super goed gegaan, hij heeft zich super gedragen onderweg!
Terwijl mijn vriend even eten ging halen ben ik even snel wezen kijken hoe het met hem ging.
Hij stond lekker rustig rond te kijken.
Toen we bijna op stal waren kregen we een hele leuke welkom!

Eenmaal aangekomen mocht hij even lekker zijn benen strekken na 2 uur lang op de trailer te hebben gestaan, toen mocht hij zijn stalletje inspecteren en hij vond allemaal wel prima, lekker eten en rond kijken & onze eerste selfie was ook meteen gemaakt!

Hij heeft lekker een aantal dagen kunnen bijkomen en alles kunnen afkijken.
Lekker buiten kunnen spelen en de rest van de paardjes kunnen leren kennen.

4 november is de zadelmaker geweest, zodat ik zeker wist of mijn zadel goed lag op Dino.
Ik wou heel graag het zadel houden omdat deze van Insala geweest was.
En gelukkig kon het met een bontje opgelost worden!
Toen zijn we rustig begonnen met alles oppakken, hij is 5 maanden onder de man en de basis zit erop.

Maar iets wat mij vooral echt gelukkig maakt is dat ik Insala in Dino zie.
Als ik hem zie, zie ik echt Insala

Verder doen we lekker rustig aan, en staat hij zoveel mogelijk lekker buiten.
We hebben 14 november een fotoshoot gehad op stal en natuurlijk wilde ik graag foto's van Dino!

En gisteren hebben we Dino laten vrijspringen.
We waren erg benieuwd hoe die dit deed, dit was namelijk de 2de keer vrijspringen!
Nou ik zeg alvast GENIET van de prachtige foto's !!

& natuurlijk denk ik nog elke dag aan Insala!
maar ik geloof stiekem ook dat ze heel dichtbij me is!
Als ik Dino zie, dan zie ik Insala!!

Bedankt voor het lezen & een reactie zal leuk zijn!

(Ik hoop niet dat dit slecht opgevat wordt, aangezien ik weet hoe Bokt in elkaar kan zitten meld ik dit er even bij, aangezien het totaal niet slecht bedoeld is).