Fotoshoot met Max

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MaxLoverXXL

Fotoshoot met Max

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-17 14:06

Ik wil jullie voorstellen aan mijn pony Maxima, oftewel Max.
Ze is een 14jarige pony van 144.2 schofthoogte. Haar ras is onbekend, jammergenoeg(iemand idee?)
Ze heeft veel meegemaakt in haar leven. Toen ze 2 jaar was was ze gekocht door de eigenaar van een bloedboerderij. Ze werd van een markt gekocht, waardoor haar ras dus onbekend is. Ze heeft een veulen gehad en is gebruikt in de bloedboerderij. Daarna is ze verkocht aan iemand, maar we weten niet aan wie. Later kwam ze bij een menner terecht en heeft ze voor de kar gelopen. Dit ging vreselijk mis. Met kar en al is ze onder water geraakt waar de dood op haar wachtte. Op het nippertje overleefde ze het. Daarna is ze verkocht aan een manege, waar ze heel wild was. Eerst heeft ze daar nog een veulen gehad. Maar omdat ze zo wild was is ze verkocht aan een mevrouw die Z reed. Alleen ze was te druk om ook dit paard te rijden. Van de manege kreeg ze een hele medicijnen kast mee met allerlei verdovingsmiddelen.. 4 jaar lang stond ze stil in een wei.
Tot ik kwam. Ik heb haar 37 dagen verzorgd en haar daarna overgenomen. Helemaal gratis! 16 juni 2016(16-6-16, haha) was ze van mij. Gratis, met alles erop en eraan.
Maar vertrouwen was nergens te zien. Rennen, bokken, alles. Nu, meer dan een jaar later, rijd ik B met haar en volgt ze me als een veulen haar moeder. We gaan voor elkaar door het vuur.
Max is heel eenkennig.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Erzsjeeeee

Re: Fotoshoot met Max

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 20:12

Lief hoofdje! Lekker genieten samen!

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-17 20:15

Wat een leven heeft die al achter de rug... Gelukkig dat ze nu zo'n fijn plekje heeft gevonden bij jou. Jullie zien er uit als een leuk, happy stel samen. :)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-17 19:27

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:38

Jullie blijven een leuke combi :D en gok nu maar eens wie ik ben, haha xD (MH)