Volgens mij plaats ik alleen maar fototopics waar ik een rondje wandel met Roos en dan vaak ook nog het zelfde rondje
Maar dat geeft niet, het blijft leuk om te wandelen.Ik verzorg Roos nu zo'n 2,5 jaar. Roos is een 26jarige Noriker met een passie voor eten (wat ook te zien is
). Roos heeft artrose en dat in combinatie met haar leeftijd maakt het dat ze soms niet zoveel meer kan (zeker als het koud en nat weer is). Gelukkig was het vandaag hartstikke lekker weer en hebben we 's avonds een rondje gelopen. Door omstandigheden kon ik zo'n 5 weken niet komen, wat heb ik haar gemist. En volgens mij was dat wederzijds, Roos is nooit zo van de knuffels maar vandaag bleef ze lief staan
.1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8. Ik hang altijd hele verhalen af als ik aan het wandelen ben met Roos, nu hoefde niet alleen Roos ze aan te horen maar ook degene die mee was om de foto's te maken, oeps

9.

10 & 11. Een drafje zonder touw (ze volgt me altijd trouw als een hondje, maar voor de veiligheid zit
ze natuurlijk wel altijd aan een touwtje. Deze gaat er alleen af voor de foto, als ik het vertrouw en als het goed voelt)

12. Zo liepen we er vorig jaar bij

13. En zo rijden we normaal rond (ook een foto van vorig jaar)

Bedankt voor het kijken!