Bixiedag 2017 was fantastisch!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Theeglas

Bixiedag 2017 was fantastisch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 07:29

Afgelopen week ben ik onder andere met mijn neefje en de dochter van de staleigenaresse voor het eerst naar de Bixiedag van de KNHS geweest.

In deze video laten de kinderen zien wat zij allemaal hebben gedaan. We hebben echt enorm genoten en gaan zeker vaker heen!

Wie van jullie was er ook?

bruceandnoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 07:56

Wat een leuk filmpje! Wij waren er ook en wij hebben ook zo'n lol gehad! Mijn zesjarige dochter deed mee met haar eigenwijze pony Joep. Ze deed mee aan de begeleidingsproef ( de AA dressuur zat vol), AA springen en de endurance test ( omdat pony zo druk was liep ik ernaast en ik kan je vertellen dat mijn conditie ook op de proef werd gesteld). Pony had er echt zin in en ging jolig bokkend door het rond, oeps... Echt een fantastische ervaring om op zo'n mooi complex te mogen rijden. De jurycommentaren waren zo leuk en zo enthousiasmerend! Volgend jaar doen we zeker weer mee maar dan met haar andere toch wel wat bravere pony :-) en dan willen we zeker ook proberen mee te doen aan de cross en de voltige.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 07:58

Leuk om te zien!
Wij waren er toevallig ook.
( wij zaten in de renderklippenhoeve met onze pony's in Epe)
Geen pony's mee naar de bixiedag. Achteraf gezien had mijn zoon ook mee kunnen doen maar nooit bij stilgestaan.
Plezier straalt eraf.
Je zoon is een natuurtalent in voltige en je dochter kan zo B starten. Ziet er perfect uit.
( als het je eigen kids zijn tenminste)
Zo te zien hebben ze genoten!
Volgens mij komen jullie pok uit noord holland?

Theeglas

Re: Bixiedag 2017 was fantastisch!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-17 08:10

Wat leuk dat jullie er ook waren! En wat hebben we mazzel gehad met het weer he!

bruceandnoon

Re: Bixiedag 2017 was fantastisch!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-17 08:35

ongelofelijk veel mazzel! op de heen weg ( we komen net als jullie uit Noord Holland) in de keiharde slagregen met de trailer op pad, daar aangekomen geen spatje gevoeld en we stappen in en het begint onderweg gewoon weer te regenen.