Thuis ging het rijden enorm slecht : hij had geen stuur , geen rem en hij vond niks leuk. Na goede lessen en veel oefenen had ik vorig jaar eindelijk een normaal stuur en rembaar paard. We maakten onze eerste sprongetjes en ik genoot echt van het rijden. Helaas ging de galop ontzettend slecht , hij sprong gewoon niet aan en als hij aangaloppeerde racete hij maar door de bak heen.
Ik kreeg opnieuw les van iemand waar ik ontzettend veel vertrouwen in had. Ze hielp ons super goed op weg en we konden eindelijk stukjes normaal galopperen. Helaas werd Wodan steeds koppiger en hij staakte alleen maar.. Sinds 1 maand kan ik amper meer op hem rijden want na 2 stappen stopt hij en komt omhoog. Hier heeft hij alleen last van in de bak en toen werd het mij echt duidelijk dat hij bakwerk niks aan vond.
Ik heb daarom besloten met spijt in mijn hart dat ik hem te koop zet. Inmiddels staat hij al een paar dagen te koop en heb ik al leuke reacties gehad en ik denk ook zeker dat ik het geschikte baasje ga vinden.
We zijn samen enorm gegroeid maar nu is het beter onze wegen te scheiden

Wodan in 2015 :

Wodan in 2016 :

Wodan in 2017 :