Ik wil jullie graag wat leuke foto's en filmpjes van het rijden laten zien. En ik ga er vanuit dat we nu eindelijk weer lekker aan de slag kunnen!
Toen we aankwamen werden we erg charmant begroet door Shan

We begonnen eerst met rustig stappen terwijl mijn instructrice Shan dichtbij vasthield.

Daarna gingen we van hand veranderen, omdat voor Shan rechtsom wat makkelijker is.

Daarna werd ik ook wat losser gelaten en werd het meer een soort longeren.

Hij schudt hier nog enorm met zijn hoofd, maar ik heb een daar dagen hierna meteen de osteopaat laten komen, dus dit probleem is als het goed is opgelost.
Daarna kreeg ik wat uitleg en gingen we verder met een paar overgangen naar draf.
En toen brak er ineens een ander paard los (wat ik al zeg op het filmpje haha). Hij reageerde gelukkig ontzettend braaf, maar ik ben er wel meteen afgesprongen. Ik wilde niet alles wat we hadden opgebouwd weer verpesten. Ik stond daarna wel enorm te shaken, maar heb wel besloten om er weer gewoon op te stappen. Ik had nooit verwacht dat dit al zo snel zo braaf zou gaan. We hebben hem tegen het hek aan staan, omdat hij dat veel fijner vindt. Hij zet heel vaak stapjes opzij, maar als hij de steun van het hek heeft, is dat minder. Het gaat al zo veel beter dan in het begin!
Als laatste hebben we nog een rondje uitgestapt in het bos.

Ik had nooit verwacht dat Shan al zo snel weer zo braaf zou zijn! Ik hoop dat we nog heel veel leuke dingen gaan doen en heel veel dingen gaan bereiken.
Bedankt voor het kijken en een reactie is altijd leuk!