Daar was ze dan eindelijk na 3 jaar..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Amado

Daar was ze dan eindelijk na 3 jaar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 20:50

Heeyheey!
Afgelopen week heb ik vakantie gehad en heb iets geweldigs gedaan! Ik zal even terug gaan naar 6 jaar geleden.
Mijn lievelingspony op de manege overleed en er kwam een nieuwe pony in de plaats, Myla.
Myla is een Newforest (waarschijnlijk gekruist met arabier) pony die toen 5 jaar jong was.
Ik was eigenlijk meteen al helemaal weg van haar, maar ze was niet de aller liefste pony. Ze beet en trapte en liet haar niet uit haar stal halen. Maar na een week of 2 liet ze mij wel toe. Elke dag ging ik erheen om haar te borstelen en helpen met inrijden. Toen ze ingereden was reed ik haar 3 keer per week en kwam nogsteeds elke dag langs.
Toen ze er net een half jaar stond kwamen we erachter dat ze hoog drachtig was en jawel, 2 maanden later had ze een veulentje!

In 3 jaar tijd hebben we een prachtige band opgebouwd en had ik haar (en mijzelf) beloofd haar te kopen zodra dat kon. Toen brak het moment aan dat de manege failliet ging en de pony's verkocht werden. Ik mocht Myla toen niet hebben van mijn moeder omdat ik toen al bijna te groot werd.. Toen wist ik alleen dat ze als eigenaars pony verkocht was.
in een zoektocht van 3 jaar was ik nooit verder gekomen dan dat ze op een manege was gestald. Maar toen weer weg is gegaan. Daar liep het spoor eigenlijk dood.
Maar nu een kleine maand geleden heb ik via via een naam door gekregen van wie ze eventueel zou kunnen zijn. En ja hoor! Zij hadden Myla!
En deze vakantie heb ik haar dus opgezocht, na een 3 jaar lange zoektocht.. Het is niet te beschrijven hoe gelukkig ik was!

Hier eerst nog een foto'tje van 3 jaar terug toen ik haar voor het laatst zag, maar dat toen helaas nog niet wist.
Afbeelding

Daar was ze dan.. Mijn lieve meisje, moest moeite doen om niet te gaan huilen
Afbeelding

Happy, happy en happy!
Afbeelding

In gesprek met haar eigenaar, over haar veulentje. Dus ik zocht even een foto, maar Myla vond dat zij de aandacht verdiende (wat ze ook zeker doet)
Afbeelding

Dat was een raar gevoel, na 3 jaar weer op haar te rijden! Ik rij zelf niet meer met bit en heb een eigen paard die ik op natuurlijke wijze hou, dus dat was ook wel even wennen en mijzelf eroverheen moeten zetten om op haar rug te stappen.
Afbeelding

Zo mooi dat ze is <3
Afbeelding

Wat een prachtige plek waar ze staat, op de achtergrond het huis van de eigenaren!
Afbeelding

Afbeelding

En nog een laatste foto'tje
Afbeelding

Ook heb ik nog een filmpje gemaakt, vanaf 1:33 zie je filmpjes :)
https://www.youtube.com/watch?v=u9T4KU3RAXE

Liefs van mij en Myla!

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 20:57

Wat leuk dat je myla hebt gevonden en mocht bezoeken! En wat tof van de eigenaar! :D

Amado

Re: Daar was ze dan eindelijk na 3 jaar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-17 22:13

Jaa ik was zo blij toen ik hoorde dat ik langs mocht komen. Helaas staat ze wel ver weg, maar daar heb ik het zeker voor over!

Deni11

Re: Daar was ze dan eindelijk na 3 jaar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:53

Wat een mazzel en fijn dat ze het nu zo goed heeft <3