Ik ben een super knappe, ondeugende maar ook hele lieve shetlander.
Ik vind het heel leuk om mijn verzorgster voor de gek te houden. Zo heb ik haar een keer heel hard laten schrikken
Ik had bietjes gegeten en had lekker geknoeid, het zat ook op mijn kleine beentjes. Toen mijn verzorgster mij zag, dacht ze dat ik mezelf ergens aan open had gehaald, totdat ik haar een kusje wilde geven en ze mijn rode snoet zag, ze moest toen heel hard lachen
Ik vind het heel leuk om vrijheidsdressuur met mijn verzorgster te doen en doe dan altijd heel erg mijn best

Ook vind ik ik het heel leuk om haar soms een beetje te pesten, haar haar opeten is natuurlijk altijd leuk

Soms vraagt ze zich wel eens af of ik niet gewoon een lama ben

Ik houd heel erg van eten, dat hebben jullie vast al wel aan mijn ronde buikje gezien. We zijn daarom vaak samen door het weiland aan het rennen, maar ik wil liever eten, dus om mij enthousiast te krijgen rent en springt baasje veel om mij heen en uiteindelijk is het toch wel heel erg leuk om lekker te spelen

Vaak ben ik een fotomodel, maar soms heb ik daar niet zo veel zin in, eten is natuurlijk veeeeel leuker
Toch doe ik soms wel mijn oortjes naar voren en is baasje extra trots op mij
Ook heb ik een heel mooi hoofdstel, maar daar moet ik nog wel een beetje aan wennen hoor!

Kijk eens hoe mooi ik ben. Baasje had zelfs knotjes bij mij gemaakt

Baasjes haar weer een keer opeten

Baasje noemt mij altijd schattig, maar ik ben een hele stoere pony! Maar soms ben ik misschien toch wel een heel klein beetje schattig

In de lente groeien er altijd veel boterbloempjes in het ene weiland, dat is heel leuk want dan kan ik me heel goed verstoppen

Samen boekjes lezen is natuurlijk ook heel eg leuk

Maar wat toch echt het leukste blijft is lekker gek doen

Tot de volgende keer
Normaal doe ik het wel altijd goed maar toen dus niet haha