2016, een jaar vol......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

soesje321

2016, een jaar vol......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 12:32

.....Strandritten, buitenritjes, lesjes, wandelen, mensen ontmoeten en nieuwe paarden leren kennen!

Januari
2016 begon met een hele leuke strandrit met 2 super goede vriendinnen, een van mijn vriendinnen die had een tijdje niet gereden, dus het was even wennen voor haar maar ze had het super gedaan! Al was er ook iets minders in Januari, de begravenis van mijn Opa :(

Afbeelding

Afbeelding

Februari
Hier heb ik niet veel gedaan, behalve weer een fantastisch strandritje!

Maart
In maart ben ik met een paar vriendinnen van mijn oude manege wezen huren bij het Fjordenpaard. Het was echt ontzettend leuk, al kon ik het toen niet goed vinden met mijn nep gopro die ik net had, dus zijn er geen filmpjes uitgekomen helaas.
Afbeelding

April
Hier heb ik toch wel de leukste strandrit ooit gemaakt!
Het was super gezellig en leuk, en ik heb echt genoten! Hier lukte het wel met mijn gopro.

Ik zit erachter, met een lekker geconcentreed gezicht, terwijl ik toch enorm genoot :')
Afbeelding

Mei
Een hele leuke maand! Ik ben lekker naar stal geweest om de paarden te vertroetelen en mocht met de camera van mijn vriendin spelen, superleuk was dat!
Hier is de link van het topic die ik toen heb geopend!
[JITP] My dear beach horse...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En omdat ik het zo leuk vond om te fotograferen, heb ik zelf ook een camera aangeschaft! De Nikon D3100!

Afbeelding
Ook is er in mei een ontzettend lief veulentje geboren, ze heet Juno! Inmiddels is ze al behoorlijk wat gegroeid maar dit was haar toen:
Afbeelding

Juni
Hier heb ik een ontzettend gave dagtocht gemaakt en heb weer mijn gopro om mijn kop gebonden.

En deze foto kwam er ook uit, die ik zelf eigenlijk stiekem heel leuk vind!
Afbeelding
racen! (zit helaas alleen niet op deze foto, mijn paardje was wat slomer :'))
Afbeelding

Juli
In Juli heb ik eindelijk weer vakantie gekregen en heb een leuke rit gemaakt!
Hier heb ik alleen geen foto's van.
Ik heb een internet vriendin ontmoet, die ook op bokt zit: MyGhostTown
We zijn samen naar haar verzorgpony gegaan, en ik heb mijn foto kunsten op haar en haar verzorgpony uitgeprobeerd, onder andere kwam deze foto uit:
Afbeelding
En ik heb wat in het gouden uur gefotografeerd:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Augustus
Ik was net terug uit spanje, en ik ging mijn nieuwe verzorgpony Roupie ontmoeten:
Afbeelding
De dag erna ging ik op Trektocht bij het reelaer! Het was een enorm leuke week, en ik zat op een leuke ijsco, Urbanus genaamt, ik ben er afgevallen, in een sloot, maar ach, dat was wel geinig :')
In de waterbak:
Afbeelding
En lekker crossen:
Afbeelding
Ik heb hier uiteraard ook mijn gopro meegenomen, al zijn de beelden wat schokkerig helaas :(

September
Eindelijk mocht ik weer is lekker in het western zadel klimmen, en heb ook een ontzettend heerlijke rit weer gemaakt!
Deze maand leerde ik Roupie ook beter kennen.
Afbeelding

Oktober
Deze maand heb ik een Ruiterbewijsweekend gedaan bij het Reelaer!
Ik zat alweer op Urbanus, en het ging ontzettend goed, tot dat ik bij het springen naar ten val kwam, en iedereen dacht dat ik een hersenschudding had. Ik ben naar het ziekenhuis gebracht, maar gelukkig was het geen hersenschudding, maar ik had toch wel een behoorlijke klap gehad, en heb zeker een week last gehad van een forse hoofdpijn. Ik moest helaas het verkeersexamen missen, maar ik ben toch geslaagd! *\o/*
Afbeelding

November
Ik heb weer lekker gereden, en mijn eerste buitenrit op Roupie gedaan, alleen. Ze was me flink aan het uittesten, en ik ben er in getrapt, maar nu ik weet dat het allemaal grapjes zijn, ga ik gewoon lekker door :o Ook heb ik weer een gezellige, leuke strandrit gemaakt!
Afbeelding

December
In deze maand heb ik met iemand samen gereden, en Roupie was een tijdbom. In elke galop zat ze flink te bokken, onder andere dat ze heel fris is, maar ze wou mij toch nog even op de proef stellen.
Verder heb ik weer een heerlijke strandrit gemaakt, en ik had de paarden op het strand nog nooit zo meegemaakt! Je kon ze gewoon aan een lang teugeltje op t strand houden! Ze weten dat je op t strand lekker hard mogen, en soms zijn ze echt niet te houden. Misschien een winterdip? :')

Dit was dus mijn jaaroverzicht!
Het was een leuk jaar, en heb er ook superleuke herinneringen aan!
Bedankt voor het lezen!

Liefs Sarah
Afbeelding

Chasey

Re: 2016, een jaar vol......

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:07

Wat heb je super veel leuke dingen gedaan!
En op het strand rijden lijkt mij ook eens gaaf om te doen!
Mooi overzicht :D

123Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:13

Leuk overzicht! :D

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 13:13

Bedankt Chasey!
Ik kan het je echt aanraden! Het is heerlijk!

Dankjewel Simone!

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 16:46

Ohja, in Februari ben ik nog verhuist en ook in September