Het einde van het jaar met Shan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Het einde van het jaar met Shan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 14:05

Na mijn jaaroverzicht gaan we met Shan ook zeker weer lekker verder, ook in het nieuwe jaar.
[JITP] Mijn jaar met Oreo en Shan
Ook al zijn deze foto's nog van het ouwe jaar.
December begon met sinterklaas, en met surprise op stal kreeg ik Shan nog eens, maar nu in het klein. (Ook al was hij wel de grootste van allemaal :') )

Afbeelding

Ook mocht Sophie Shan voor de allereerste keer longeren. Helaas was de bak erg hard en bevroren, en konden we alleen de stap oefenen. Maar ook daar leer je van!

Daarna mocht hij even lekker los staan.

Afbeelding

Afbeelding

Omdat het wat warmer werd, was voor Shan zijn winterjas eigenlijk te warm. Daarom had ik een regenjas voor hem gekocht. Het paste hem goed!

Afbeelding

Afbeelding

Toen heb ik hem een keertje los gedaan in de bak, en ben eens naar hem gaan kijken wat hij nou precies ging doen. Hij ging toen de hele bak onderzoeken. Interessant om te zien!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De dag erna heb ik ook weer eens gereden. Helaas zaten er twee enorm drukke grote paarden in de bak. Niet alleen groot qua lengte, maar ook qua energie. Daarom niet echt lekker kunnen rijden en vooral gestapt.

We kijken enorm uit naar het nieuwe jaar, en hopen nog veel dingen te gaan doen samen!
In een volgend topic hoop ik ook wat observatiefoto's te kunnen laten zien, die niet donker zijn :')

Bedankt voor het kijken!

Kimmie25501

Re: Het einde van het jaar met Shan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-17 10:40

Niemand?

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:33

Ik ben een stille meelezen van je vorige topic. Hoe is het nu tussen jou en shan?

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-17 11:25

Heey Tesske, het gaat langzaam ietsje beter. Ik ben in het begin een keer gevallen, en daarna ging het een stuk beter. Maar helaas ben ik twee weken terug flink wat harder gevallen, en vol op mijn hoofd geland. Een lichte hersenschudding, dus het valt mee. Morgen ga ik er hopelijk voor het eerst weer op.
In de tussentijd heeft een ervaren stalgenootje van mij hem gereden, die hem ook blijft rijden voor een tijdje. En ik ben vooral bezig geweest met longeren en grondwerk.