2016: het jaar dat ik mijn liefste vriendinnetje terug vond

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

savanja10

2016: het jaar dat ik mijn liefste vriendinnetje terug vond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-16 00:48

Hoi lieve bokkers,

Het leek me toch leuk om een toppic te maken omdat het jaar 2016 voor mij een jaar is om nooit meer te vergeten, mijn droom (die ik stiekem al had opgegeven) is werkelijkheid geworden. Op een toch onverwachte manier heb ik mijn lieve vriendinnetje weer terug gevonden (ik bespaar jullie het hele verhaal) de pony waar ik 11 jaar geleden op heb leren rijden toen ik 3 jaar oud was. En heb daar tot mijn 6de met haar rond gehobbeld ( de fotos zijn niet van top kwaliteit maar wil ze wel graag met jullie delen)

Afbeelding

Dit was in het jaar 2007 ik was hier 5 jaar oud

We beginnen maar is op 1 december 2015 de dag dat ik mijn aller beste vriendinnetje weer terug heb gevonden.

Afbeelding

ik kon het nog niet helemaal geloven maar het was toch echt DE Little

Ik heb toen nog een tijdje op mijn verzorg pony gereden die ik toen had en natuurlijk elke keer als ik daar was heb ik haar wat lekkers gebracht maar daar bleef het dan ook bij, tot mijn verzorg pony verkocht werd en ik daar met mijn zus op het paard "melvin" mocht rijden. Ik vond dat ook ontsettent leuk maar toch wouw ik natuurlijk stiekem van binnen het liefste op little rijden.

maart
De maand dat deze topper 23 jaar werd *\o/* en zeg is eerlijk dat zal je niet zeggen :o

Afbeelding

juni 2016
Het was het zo ver ik mocht op little en wat was ik toen blij ik heb de hele rit met een big smile op mijn gezicht gereden en die is er ook de hele dag niet meer vanaf gegaan.

Afbeelding

juli 2016

In deze maand zijn we naar een western festival geweest waar we de tijd van ons leven hebben gehad we zijn daar naar het water geweest, heb met een roofvogel op haar gereden en het leukste van al we sliepen in een tent met de paarden ernaast!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

augustus

Dit was een hele warme maand we zijn deze maand dus ook naar het water geweest en hebben we echt gezwommen! Jammer genoeg heb ik hier geen foto's van

Afbeelding

september

In deze maand hebben we mee gedaan aan de paarden 2 daagse in konings lust het was in 1 woord geweldig

Afbeelding

Afbeelding

oktober

Deze maand zijn we gewoon zoals altijd elke week op zaterdag het bos in gegaan

Afbeelding

Afbeelding

november
Een normale maand met nattuurlijk prachtige herfst kleuren
Afbeelding

Afbeelding

december

Deze maand hebben we niet veel bijzonders gedaan we hebben lekker in net bos gereden en zonder zadel in de wei
Afbeelding

Afbeelding

Dit was mijn bijzondere jaar niet zo hele lange toppic
Ik hoop dat jullie hebben genoten van deze topper ik in iedergeval wel ik hoop nog lang plezier met haar te kunnen maken

(Ik hoop een lieve reactie terug te krijgen
Tips zijn welkom maar wel aardig blijven ;) )
Laatst bijgewerkt door savanja10 op 25-12-16 00:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Naskapower

Re: 2016: het jaar dat ik mijn liefste vriendinnetje terug vond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:51

wat super leuk dat je je jeugdliefde hebt teruggevonden zeg!

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 00:52

Wat leuk dat je haar weer hebt gevonden! Was een leuk en veelzijdig jaar zo te zien. Veel plezier samen in 2017.

En fijne kerst nog! {:)

goldenarrow

Re: 2016: het jaar dat ik mijn liefste vriendinnetje terug vond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 08:55

Omdat je geen forumgerelateerde vraag stelt, maar foto's wil laten zien verplaats ik jouw topic van FZ naar JITP.