Eerste keer zelf rijden en poetsen met Shan

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Eerste keer zelf rijden en poetsen met Shan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 11:58

In dit topic [JITP] Longeren en rijden met Shan waren al de eerste foto's en filmpjes van de eerste keer rijden met Shan te zien. Daar wil ik nog wat filmpjes van laten zien.
Nadat we wat gestapt hadden. Zijn we daarna gaan draven. Ik was nogal gestresst, en daarom niet al te lief tegen Sophie. (mijn verzorgster).
Hij liep een stuk harder dan ik gewend was bij Oreo, en dat vond ik wel een beetje spannend.

Ook schudde hij ontzettend met zijn hoofd. Na dit filmpje stopte Sophie maar met filmen, want ik reed haar bijna ondersteboven :')

De dag daarna ging Sophie oefenen om Shan zelf te poetsen. Ze verzorgt hem namelijk op woensdag zelf, maar dat moet ze hem natuurlijk wel zelf kunnen poetsen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Shan vindt haar gelukkig erg lief en ze stonden al gauw te knuffelen. Alleen het kusjes op de neus geven vindt Shan nog erg raar!

Afbeelding

Bedankt voor het kijken! In het volgende topic zal ik nog wat foto's van het poetsen laten zien (en hoe je als klein meisje een deken bij groot paard op moet doen :') )

Domino_2006

Re: Eerste keer zelf rijden en poetsen met Shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:10

Ik kan in de filmpjes zien dat jij (nog) niet ontspannen op jouw paard zit, maar dat komt ( denk ik ) vanzelf wel. Als je meer gaat ontspannen dan kan je paard ook meer ontspannen en wordt het vanzelf relaxer.

Verder vind ik het leuke foto's en filmpjes. Je wil echt het beste voor jouw paard en verzorgster ( en jezelf natuurlijk).

Ga zo door, jullie komen er wel.

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 14:18

Nee, dat klopt zeker. Ik vind het vaak nog erg spannend, en dan ga ik me aanspannen. Het is zeker een wisselwerking, maar dat vind ik nog erg lastig.
Dankjewel!

winnielove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:19

lekker zo door gaan Kim!
Komt helemaal goed met jullie 2!!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 18:22

Fijn dat je steeds weer gewend wel raakt aan Shan! Jullie zijn er misschien nog niet, maar dat komt vast wel goed! Lekker genieten :D

Kimmie25501

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-16 18:57

Dankjewel! Komt helemaal goed!