Vandaag heb ik samen met een vriendin ern kleine schriktraining gedaan met mijn puppy Happy. Ze is sinds vorige week dinsdag (dus bijna 2 weken) weer terug van haar beleerstal wat helaas is mislukt. Hoe dat zit lees je in haar eigen topic:
[YRT] [VOLG] Zal het ooit nog een rijpaard worden?
Dus, spullen verzameld en wat 'bakmonsters' neergezet. Happy heeft zich super gedragen voor de eerste keer! Kijk snel mee naar de foto's

Als eerste heel simpel een deken, deze lag over een ladder heen maar omdat ze daar niks aan vond, hebben we 't even anders gedaan.

Daarna paaltjes met rare reflecterende bandages, geen interesse.

Toen naar de wapperende zak!

Ik had verwacht dat ze de balonnen heel erg eng zou vinden, maar ook daar keek ze niet van op. Het liefst wilde ze de balonnen opeten

Brave pony!

Als één na laatste gingen we naar het zeil. Er overheen was niet zo boeiend, dus hebben we hetzelfde gedaan als met de deken.

Knapperd

En als laatste.. de paraplu. Dit was het enige wat ze echt spannend vond, maar we hebben het super kunnen afsluiten.
Toen hij nog dicht was, was er niet zo veel aan de hand.

Maaaaar, toen klapte ik hem voorzichtig open.. ik had een leadrope moeten hebben

En zo afgesloten! Trots op puppy

En wat we verder doen op 't moment: weer vertrouwen opbouwen met dubbele lijnen, en natuurlijk heel veel plezier maken!

De foto's zijn gemaakt door noox op bokt

Laten jullie ee reactie achter?