Vandaag het eerste KLM-Club topic! Ook het eerste topic van 1 van mijn boefjes. Ik zal eerst vertellen hoe ik aan mijn boefjes kom en daarna komen de foto's van Kylie.
Op 2 Mei, toen kwam mijn eerste boef, al een poosje was ik op zoek naar een pony'tje. En toen zag ik op MP een mini appaloosa, een jaarling
Maar niet lang hoefde ik te denken, Kylie zou voor mij zijn! Sinds 2 mei loopt er hier dus een eigenwijze jaarling in de wei. Maarja, 1 jaarling pony, en verder geen pony's... dat is niet handig, ze begon te bijten en irritant te doen, en toen zei ik op een dag tegen mijn moeder, mam, er moet een vriendinntje komen voor Kylie, het liefst zo snel mogelijk!
Mama, die vroeger ook paarden heeft gehad, zei: ik wist dat dat zou komen, en ik snap je! Pfieuww, wat was ik opgelucht...
En weer gingen we op zoek naar een pony. Uiteindelijk was het zover, niet 1, maar maar liefs 2 pony's kwamen er!
Moeder en dochter, Lian en Mirza, Lian was ong. 8 jaar en Mirza was 23 dagen toen ze bij mij kwamen wonen, voor altijd! Stapel ben ik op ze, de avond dat Lian en Mirza zouden komen, zat ik te denken, Kylie, zij kwam het eerst bij mij. Lian is het oudst en dan Mirza. De K van Kylie, L van Lian en de M van Mirza. KLM, dus als jullie een topic zien met 'De KLM-Club', dan weten jullie dat wij dat zijn!
Vanmiddag ben ik met Kylie het bos in gedoken, ze kan wel wat beweging gebruiken, tis echt een dikkertje
. Maar Lian is daar niets boven!
Oja, voordat de foto's komen, ik was alleen en had alleen m'n mobiel mee, dus de kwaliteit is niet super en het woord 'stilstaan' staat niet bij Kylie in d'r woordenboek...
1. Hoi, ik ben Kylie, mooie oranje stippen heb ik hé?

2. Tis prachtig daar!

3. Wow, dat is mooi! Waterrrrrrr....

4. Nog meer waterrrrr......

5. Eten zoeken

6. Gewoon een fotootje

7. Poeh, baas, ik wil weer naar huis, tis vermoeiend!

8. Op de terug weg

9. Nog meer bunkeren!

Dat waren de eerste foto's van Kylie, de oranje stippen boef.
Een reactie zouden wij super vinden!

Edit: het halster van Kylie zit verkeerd... Komt omdat tie gewassen was en we hem weer inelkaar hebben gezet, dat is niet helemaal goed gegaan
Leuke pony!