Horseys 2016

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shinydiamond

Horseys 2016

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-16 19:42

Wat gaat de tijd toch snel! Nog anderhalve maand en 2017 begint alweer. Tijd voor een 'kleine' samenvatting van een jaar vol paarden! *\o/*

Helaas zijn mijn telefoon én ipad dit jaar overleden dus ben ik de foto's van afgelopen winter kwijt... :(

Ik begin met het voorstellen van mijn verzorgpony, die ik sinds juni verzorg:

* Melody *
* 21 jaar *
* Haffie *
* ontzettend eigenwijs *
* hoog knuffelgehalte *

1: met vlechtjes <<)
Afbeelding

2: spiegel selfie :):)

Afbeelding

3: en rij foto's <3

Afbeelding

Afbeelding

En ja de rest ben ik kwijt :=

In de zomer weer naar Camping Witterzomer geweest. Ontzettend leuke week gehad. Iedereen weer gezien en weer heerlijke dagen gehad met de pony's, met name Desperado natuurlijk <3

1: billen knuffelen :o

Afbeelding

2: buitenritjes :P

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

3: losgaan in de wei 8)7

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

4: en nog even wat leuke foto's van mij met mn kleine vriendje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk ook nog gewoon lessen gehad op de manege. Met mn vriendinnetje Rebecca :j

1: toppertje +:)+
Afbeelding

2:
Afbeelding

En als laatste, heb ik een tijdje terug met de pony van mijn vriendin een buitenrit gemaakt. Door het dorp, over de dijk en weer terug. We zijn twee uur onderweg geweest, maar wat was het genieten :*

1: view <3
Afbeelding

2: modelletje spelen :D
Afbeelding

3:
Afbeelding

Volgend weekend heb ik mijn eerste (onderlinge) wedstrijd in tijden op de pony van mn vriendin ^... Ben benieuwd hoe het gaat... :roll:

In ieder geval bedankt voor het kijken xxx :evaw:

Afbeelding

Lotte_Bjorka

Re: Horseys 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 19:56

Die bruine shetlander hoelang hebben ze die al?

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-16 20:23

Lotte_Bjorka schreef:

Ik geloof al best lang.. Ken je m?

Lotte_Bjorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 06:44

shinydiamond schreef:
Lotte_Bjorka schreef:

Ik geloof al best lang.. Ken je m?

Nee maar hij lijkt heel erg op mijn vorige pony die ik zoek.

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 07:53

Ohh.. nou hij staat in Drenthe op een manege maar die hebben m al een aantal jaar.. ik weet niet hoe lang je jou pony zoekt?

Lotte_Bjorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 12:04

shinydiamond schreef:
Ohh.. nou hij staat in Drenthe op een manege maar die hebben m al een aantal jaar.. ik weet niet hoe lang je jou pony zoekt?

Ik zoek hem nu al bijna 3 jaar

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 22:26

Lotte_Bjorka schreef:
shinydiamond schreef:

Ik zoek hem nu al bijna 3 jaar

Wow.. Maar ik denk dat hun hem al langer hebben.. Heb je een foto van je oude pony?

Lotte_Bjorka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-16 12:34

shinydiamond schreef:

Afbeelding

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-16 18:25

Lotte_Bjorka schreef:
shinydiamond schreef:

[ [url=m/1P9XQj.png]Afbeelding[/url] ]

Nee, sorry, dit is hem niet denk ik...

Ruitermania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:26

Leuke foto's!! Heel veel succes met je wedstrijd!

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-16 19:31

Ruitermania schreef:
Leuke foto's!! Heel veel succes met je wedstrijd!

Dankjewel! :D

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-16 15:55

Die twee pony's lijken sprekend, niet normaal haha.

Mooie foto's <3

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-16 15:02

madhatter schreef:
Die twee pony's lijken sprekend, niet normaal haha.

Mooie foto's <3

Klopt wel, maar die shet hebben ze al jaaaaren hahah

Dankjewel :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 15:42

Je bent wel veeeeel te groot voor de shet. Verder leuk! Veel succes op wedstrijd!

Starza

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-16 14:11

Dat is dan denk niet Despi, want Des staat er indd al heel lang :P maar ze gaan s'winters volgensmij naar een manege of stal of iets? Despi is ook heel lang mijn groot kleine vriendje geweest, maar ik vond Lesly toch echt leuker :P. Ben er nu al 1 jaar niet meer geweest, wel jammer hoor maar we gaan er volgend jaar weer naar toe! Ben ondertussen wel veel te groot voor Des en Les maar met hun lopen terwijl m'n zusje eroprijdt of iemand anders is ook altijd leuk :P. Moet ook wel zeggen dat ik je wel echt aan de grote kant vind voor Des, wel heel leuk om te zien dat het goed met ze gaat. Die grote is Josje toch? Haha heeft mn zusje toen ook nog opgereden!

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 17:12

JoskaH schreef:
Je bent wel veeeeel te groot voor de shet. Verder leuk! Veel succes op wedstrijd!

Ik ben heel erg licht, maar 40 kilo. Heb zelf ook gezegd dat ik mezelf te lang vond, maar de begeleidster zei dat ik er makkelijk op kon voor een ritje. Dankjewel!

shinydiamond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-16 17:15

Starza schreef:
Dat is dan denk niet Despi, want Des staat er indd al heel lang :P maar ze gaan s'winters volgensmij naar een manege of stal of iets? Despi is ook heel lang mijn groot kleine vriendje geweest, maar ik vond Lesly toch echt leuker :P. Ben er nu al 1 jaar niet meer geweest, wel jammer hoor maar we gaan er volgend jaar weer naar toe! Ben ondertussen wel veel te groot voor Des en Les maar met hun lopen terwijl m'n zusje eroprijdt of iemand anders is ook altijd leuk :P. Moet ook wel zeggen dat ik je wel echt aan de grote kant vind voor Des, wel heel leuk om te zien dat het goed met ze gaat. Die grote is Josje toch? Haha heeft mn zusje toen ook nog opgereden!

Ze staan door de weeks inderdaad op een manege, kan even niet op de naam komen :x en despi is inderdaad een schat. Heb buitenrit gemaakt met hem en mijn vriendin op lesley. Les is een draak! Hij is het aardappelveld in gerend en het laatste stuk wilde hij niet stoppen met galopperen en is hij gewoon over het balkje heen gesprongen... Heb met mijn vriendinnen ook altijd geholpen en ernaast gelopen. En over mn lengte, lees de reactie hier boven :o en die grote is inderdaad josje! Ouwe slome sok af en toe.. Veel plezier volgend jaar! Ik ben nu 3 jaar op rij geweest, maar gaan volgend jaar helaas net niet meer :n

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-16 21:54

shinydiamond schreef:
JoskaH schreef:

Ik ben heel erg licht, maar 40 kilo. Heb zelf ook gezegd dat ik mezelf te lang vond, maar de begeleidster zei dat ik er makkelijk op kon voor een ritje. Dankjewel!

Het gaat niet om 'een ritje' of hoeveel je weegt, als je te lang bent breng je de pony uit evenwicht, hoe dik of dun je ook bent, je bent te groot en past niet meer.

Starza

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-16 12:12

Les was bij ons juist echt lief, me zusje was toen 7 en gallopeerde zo met hem weg zonder dat ik haar uberhaupt vast hield ofzo :P Ik ga wss van de kerst al ! Maar dan staan de shets er niet, is best jammer maar goed. Ik vond altijd Scoobydoo, Monica en nog een bonte shet echt leuk. Ik ben dr echt al vaak geweest, maar dit jaar werd het hem nog niet