Ik heb echt een geweldig 2016 gehad en daarom wil ik graag een topic openen. Dit jaar heb ik ontzettend gave ervaringen gehad en hebben we ook een nieuw maatje erbij gekregen.
Inmiddels hebben we 3 Shetlanders en 2 pony's en 1 paard.
Januari:
Heel weinig gereden doordat wodan niet goed liep , wel veel op buitenrit geweest met lady.

Februari :
De osteophaat kwam en ik heb na 1 maand weer kunnen rijden. (Hij kon niet eerder komen omdat wij geen goed droog plekje hadden). Hij reed ontzettend fijn en wat was ik blij dat we weer aan de slag konden.

Maart : nog steeds hetzelfde als februari rijden ging steeds beter en we wedden weer een team.(halster hangt hier een beetje te laag)

April :10 april had ik mijn 2de fotomeeting met lady dit keer in het valtherbos.

Mei : na 1 jaar en wat maanden heb ik eindelijk 'gesprongen' met wodan.
Helaas daar geen foto's van.

Juni :
Het rijden ging steeds beter met wodan maar ik heb toch gekozen om verder te gaan met miley. Gewoon omdat wodan en ik niet de vertrouwen hebben op andere terrein en hij nog lang niet b klaar is.

Juli + augustus : met miley ging het rijden steeds beter , met wodan ging het ook ontzettend goed.deze 2 maanden ook weer vaker met lady op pad geweest.ook nog wat leuke foto's gemaakt bij het strandje hier in de buurt.

September:
Het ging zo goed met miley dat we 10 september een wedstrijd gepland.
Voor het eerst wedstrijd op gras. Het ging ontzettend goed en we waren 2 keer eerste.

Oktober :
2 oktober hadden we onze eerste oefencross ooit in lemele. Het ging ontzettend goed en was enorm trots op der. Op zo'n jonge leeftijd geen kik geven. Het ging zo goed dat we 16 oktober ook een oefencross in emmen hebben gereden.dat deed ze ook ontzettend goed zelfs toen we een paar asociale mensen onderweg tegen kwamen ging ze gewoon normaal verder
En dan 29 oktober nog een wedstrijd gereden dat leidde tot een 3e en 4e plek.

November :
Deze maand een rust maandje en verder trainen voor de volgende wedstrijden.

Dit jaar staat nog 1 wedstrijd op de planning en dan gaan we volgend jaar nog meer ervaringen opdoen ook gaan we volgend jaar een weekendje met misty en miley naar de veluwe en lunteren.
Een reactie is altijd leuk!