Na veel twijfelen toch maar eens een topic aangemaakt

Dit is Koreina A, haar Roepnaam is Vosje aangezien ik "Korrie" nou niet de meest mooie naam vind eerlijk gezegd

Ze is een KWPN-er met hier en daar een vleugje Arabisch bloed. Tegen de tijd dat ik een jaar of 12 was, waren we opzoek naar een eerste eigen pony om lekker veel van te kunnen leren. Toen we eenmaal onze nieuwe boerderij gingen bezichtigen, stonden daar nog wat paarden. 2 daarvan zouden waarschijnlijk niet meer verkocht kunnen worden vanwege hun leeftijd. Ik heb er toen voor gekozen om geen jonge d-pony te kopen, maar heb deze 2 lieverds overgenomen!
Ook deze lieve shetlander Smokey waar ik dolgelukkig mee ben.

In het begin heb ik Vosje weer lekker opgepakt, alle knopjes zaten erop en ze deed het super! Naar de ponyclub met haar geweest en zo een hele leuke tijd gehad.

Ook hebben we toen onze eerste fotomeeting gehad! :

Daarna leek ze wat minder zin te krijgen in het rijden, ook na een korte blessure hebben we het dus een aantal maanden lekker rustig aangedaan. Momenteel zijn we weer volop bezig! Af en toe rijden we nog eens, maar onder andere heeft grondwerk en vrijheidsdressuur en gewoon leuke dingen doen ons veel plezier gebracht! Smokey loopt op z'n 20e nog steeds voor de kar en vindt dit overigens erg leuk!

Afgelopen zondag hebben we weer een fotomeeting gehad. Ze blijft me verbazen, ze was enorm braaf, maar ook lekker druk! Hier alvast 2 prachtige fotootjes:

Al met al hoop ik nog heel lang van deze lieverds te mogen genieten, en nog heel veel mooie momenten mee te mogen maken! Al was het eerst een pony bestemd voor de slacht, ik zou nooit meer een ander paard wensen!

En omdat het 2 gekkerds blijven

Dankjulliewel voor het lezen!