Van markt naar wedstrijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

roosjenat

Van markt naar wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-16 20:14

Hallo allemaal :D

Vandaag eindelijk weer eens wedstrijd gehad dus een goed idee voor een topic!
Miley is 5 jaar oud en 147 cm groot, ontzettend lief maar wil ook wel eens bokken als ze erg geen zin meer in heeft. Ze kan ontzettend hoog springen en haar hoogste sprong is 145 cm! Wij rijden voornamelijk dressuur en springen/crossen ook 1/2 keer in de week.

In 2012/2013 heeft mijn zus haar gekocht op de zuidlaardermarkt.
Ze mankeerde niks en was ontzettend braaf.

1. 2013 : springen op haar oude stal
Afbeelding

2. slapen kan ze als de beste!
Afbeelding

In 2014 heb ik met haar een bixie wedstrijd gereden. Dressuur 2x eerste en springen 2de.
heb blijkbaar geen (niet) screenshots.
3. Afbeelding
4. Afbeelding

145 springen! Springen kan ze als de beste!
5.Afbeelding

Op buitenrit van ongeveer 3 uur lang.
6. Afbeelding

Rijden in 2014 , natuurlijk niet perfect was het maar zo'n feest :+
7. Afbeelding

In 2015 ben ik gestopt met haar rijden want ik wou graag verder met een paard.
Inmiddels weer 4 maanden dat ik haar rijd ( Wegens weinig tijd van zus) en ik heb geen moment spijt gehad dat ik weer begonnen met der ben. Met het paard rijd ik ook nog alleen nu ietsjes minder :D .

Nadat het rijden zo goed ging maar opgegeven voor een wedstrijd Bb dus gewoon lekker oefenen.

Na nog 4 weken trainen was het vandaag zo ver de wedstrijd!

Inrijden ging fijn zelfs de linkergalop wat wij ontzettend lastig vinden , ze was wel wat druk en oplettender dan in Ter apel 2 jaar geleden maar ik had er een goed gevoel over!.

Toen de proeven.. 1e proef ging best goed alleen ik was best gespannen dus eigenlijk was ik er niet helemaal mee bezig 178,5 punten natuurlijk niet slecht maar we kunnen zat hoger halen alleen was het niet onze dagje. 2e proef ging wat beter alleen de hoeken heel erg afgesneden en het was nog steeds spannend. 171,5 punten. De linkergalop ging wel ontzettend goed op de volte ( dat hadden we thuis nog geen een keer gedaan :+ ) de volte was niet mooi maar we hebben het geprobeerd!.

Niet verwacht een prijs te halen , maar we zijn 1ste geworden ! Ook bij beide proeven dus een extra prijs. Deken + waardebon + 25,- + 2 lintjes.

Ontzettend trots en we gaan lekker oefenen en dan gaan we volgend jaar maar eens b starten.

8. Afbeelding
9. Afbeelding

Nu maar op het springen focussen want 2 oktober hebben we onze eerste cross!.

Bedankt voor het lezen :D
Reacties zijn leuk!

roosjenat

Re: Van markt naar wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 18:56

Niemand ? :D

ual_95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 19:00

Mooie pony! Waarom wilde je toen niet met haar verder? En gefeliciteerd natuurlijk!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-16 19:04

ual_95 schreef:
Mooie pony! Waarom wilde je toen niet met haar verder? En gefeliciteerd natuurlijk!

Doordat ik graag naar paarden wou en we hebben toen een paard gekocht waarmee ik wedstrijden wilde rijden dus had ik geen tijd om met 2 ponys wedstrijden te rijden maar doordat mijn paard nog steeds niet geschikt is voor wedstrijden rijd ik nu met haar maar weer en met het paard nu 4x per week.

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 16:08

Up :)

Jolene85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:12

Leuk hoor! Veel succes nog samen verder, ze ziet er wel lief uit :)

En altijd leuk om te lezen over paardenmarkt paarden die goed terecht komen en zelf ook gewoon gezond en leuk zijn!

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 16:17

Jolene85 schreef:
Leuk hoor! Veel succes nog samen verder, ze ziet er wel lief uit :)

En altijd leuk om te lezen over paardenmarkt paarden die goed terecht komen en zelf ook gewoon gezond en leuk zijn!

Dankje , gaat vast goed komen! ze is ontzettend lief en komt altijd bij je staan wanneer je bezig bent :D .

Ik vind het ook ontzettend leuk dat pony's van de markt een goed huisje krijgen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 16:23

Leuk paard zeg, gaat goed vooruit!
Ik zou alleen die foto's met dat logo (wat je hebt afgesneden) eruit halen. Denk dat de fotograaf dat niet waardeert...

roosjenat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-16 16:43

Danique schreef:
Leuk paard zeg, gaat goed vooruit!
Ik zou alleen die foto's met dat logo (wat je hebt afgesneden) eruit halen. Denk dat de fotograaf dat niet waardeert...

Dankje :)

Heb ik niet zelf afgesneden kwam door screenshot. heb die foto's toen ook op facebook gezet wat ze heeft gezien en heb niks van der gehoord dus waarschijnlijnk vind ze het geen probleem :o . Dit zijn ook de enigste foto's die ik nog heb doordat haar site is gecrasht en alle foto's weg waren :o .