Het was een hele leuke week! Ik heb voornamelijk op manegepaarden gereden en een paar keer wat dingen met mijn eigen paard gedaan.
Maandag begon met de ontvangst en de slaapzaal inrichten.
Daarna kregen we een Ruiterfit les om elkaar beter te leren kennen.

Later op de middag kregen we een dressuurles. Maar daar zijn geen foto's van.
's Avonds hadden we filmavond en keken we Penny's Shadow.
Op dinsdag gingen we in de ochtend eerst op een 3 uur durende bosrit naar Surea.

's Middags was het heel warm, dus gingen we lekker chillen in de tuin en bij het zwembad.
's Avonds hadden we eerst een springclincic van iemand bij ons op stal.

Later op de avond hadden we een spooktocht en daarna marshmallows roosteren.

Op woensdagochtend hadden we springles in groepen.

's middags kregen we een Western clinic, waarbij we zelf ook even mochten uitstappen.

's Avonds werd er ineens halsoverkop besloten dat we gingen kijken bij Elvira (dezelfde van de clinic) die springles had bij Olivier van der Vaart met een van de paarden van iemand bij ons op stal.

Op donderdagochtend gingen we eerst even naar het bos.

En daarna gingen we zonder zadel rijden. Ik zit wel een beetje raar op deze foto moet ik zeggen, maar dat zat iets lekkerder dan de normale zit.

's middags deden we allemaal waterspelletjes en een heel groot watergevecht in de bak.
's avonds hadden we een bonte avond en een bbq.

En onze act:

Op vrijdagochtend hadden we een keuzeles.
Ik besloot om te gaan springen. Ik zat op Magic, een pony waar ik nog nooit eerder op had gereden. En op dat moment voelde het nog niet helemaal goed. Ze rende steeds onder me uit en was heel hyper. Ook had ik totaal geen stuur. Daarom besloot ik om in de bak ernaast dressuur te gaan rijden.

In de middag moesten we onze slaapplaats opruimen. Dat was voor mij heel zwaar omdat mijn spullen letterlijk door de hele zaal verspreid lagen

Ook hadden we een pimp my pony modeshow. Mijn paard was echt een verschrikkelijk homopaard geworden, maar het was heel leuk om te doen.

Daarna gingen we weer naar huis, het was een hele leuke week!
En omdat ik nog wat extra foto's kan plaatsen, nog twee van de rit naar Surea:

Bedankt voor het kijken! Een reactie is altijd leuk!