Inmiddels heb ik Zuccaro (Zuc) alweer 8 maanden!
Na een moeilijke verkoop van mijn vorige paard die ik 2.5 jaar had, kon ik me eindelijk op Zuc richten. Doordat ik 2 zware ongelukken heb gehad heb ik een beperking in mijn bekken en is mijn houding nog niet vaak hoe het moet, doordat ik scheef of niet rechtop zit. Mentaal was er ook veel verloren gegaan en Zuc heeft veel van dat vertrouwen teruggebracht!
Zuc is een 12jarige ruin van Odermus R x Highline en heeft in het verleden M gesprongen. Ik zelf dressuur veel met hem, maak soms een sprongetje als het gaat met mijn rug (willen dit meer oppakken) en verder genieten we gewoon samen!
Geniet en kijk mee, een reactie is altijd leuk maar hou het netjes !

Nog wat rijfoto's!
Hier was het zo warm, dat we alleen in korte broek met barebackpad even trainde!

Dit was tijdens een training laatst! (Slof is inmiddels af, hing er om 3 dagen zodat het voor mij wat makkelijker was even ivm rug / nek)

Onze 2e wedstrijd! (183.5 punten)

We hobbelen ook nog lekker zo rond

Maken soms een sprong met dressuurzadel (ik weet het, mijn houding is om te huilen maar spring voor hem omdat hij ervan geniet!)

En verder gaat Zuc erg veel op de wei!

Groetjes!
(Zuc staat overigens nu even op rust om dikker te worden (er is ook bloedonderzoek gedaan en hij is ontwormt
) dus hier zijn wij hard mee bezig)