Dit is mijn tweede topic hier op Bokt
Ik ben Rosan, 15, ik rij nu ca 8 jaar paard!
Sinds 2,5 jaar heb ik het geluk om op Lien te rijden, een haflinger met pit.
Dit is Lien:

Met Lien doe ik vooral aan springen, aangezien dressuur niet echt ons ding is. Zonder zadel rijden vinden we ook heel leuk! En sinds kort ben ik met haar aan het oefenen aan de neckrope, en zonder tuig, wat ontzettend goed gaat
In de zomervakantie heb ik 2 weken op haar gepast en heel veel gereden, en vooral heel veel mooie foto's gemaakt! Ook een nieuwe youtube video; https://youtu.be/LLMos0F2tIMOke, hier komen de foto's! Ik ga er sowieso een paar laten printen, en misschien vergroten. Opties?
1.
Hier springen we niet heel hoog, 80cm max. Maar ons record ligt nu op 1.15!

2.
We hebben nog een schriktraining gedaan, en over enge hindernissen gesprongen! Hier met twee zwembadnoedels, we hebben ook ballonnen en vlaggetjes gehad! Lien vond het wel spannend, maar ze sprong alles.

3.

4.
Een hooibaal springen met de neckrope

En, natuurlijk, moest daar een zonsondergang shoot bij! Ben zó blij met het resultaat!
5.

6.

7.

En tsja, als het de hele dag regent, moet je toch iets! Lien was in het begin nog bang voor de paraplu, maar uiteindelijk stonden we er gezellig samen onder!
8.

Dat waren de foto's wel zo'n beetje, bij het rijden zonder tuig was er niemand om foto's te maken helaas. Tips op mijn zit zijn welkom, maar hou het lief
Tot de volgende keer!
)