weer eens even een fotografietopic! :)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

isawessels00

weer eens even een fotografietopic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-16 19:27

aangezien ik al heel lang geen topic meer aangemaakt heb vond ik het wel weer eens tijd om wat foto's te plaatsen! ik heb een paar maanden geleden een 'fotografietopic' aangemaakt met foto's die ik op dat moment heel mooi vond, nu ik ze even terug kijk kan ik wel janken :')

ik fotografeer met een Canon 1200D met verschillende lenzen, ik heb mezelf alles aangeleerd dus het is lang niet perfect! tips mogen uiteraard!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5.
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

bedankt voor het kijken!

eline95enile

Re: weer eens even een fotografietopic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:26

Leuke foto's al zeg!

Iets vrij simpels wat je kan doen is de horizon recht maken, je ziet het vooral bij de paarden in een bak dat de bakrand schuin loopt, als je die recht maakt lijkt het alweer nét iets beter :)

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-16 14:40

Paar dingen die mij direct opvallen:
Foto 2 is echt op totaal verkeerde timing genomen, als ik de eigenaar van dat paard was zou ik het geen leuke foto vinden, puur omdat het paard net zijn kop omhoog gooit en het meisje er op naar voor gaat zitten en hem naar beneden trekt. Kan gebeuren natuurlijk, maar, ja, niet het gene wat je graag op een foto ziet, geeft een erg onvriendelijk beeld en een foto moet vaak juist het "goeie" beeld geven. :D

Verder foto 4. Tip van flip, zet nooit een paard onder een boom met blaadjes waar de zon door schrijnt :+
ze zijn beide helemaal gevlekt nu namelijk door alle harde schaduwen.

Vind voor de rest de foto's wel mooi scherp genomen! Mooie kleurstellingen bij de meeste, gewoon natuurlijk om te zien. Je hebt wel eens mensen die willen dat het gras licht gaat geven ofzo :')

Orlando2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-16 15:56

Ik vind de fot's mooi, maar idd Dani199764 heeft gelijk.