Two years...♥

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekexxx

Two years...♥

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 13:12

...I am here and I will never leave♥
Hoi,
Ik ben dit jaar alweer 2 jaar bij Marieke. En we hebben al zoveel dingen mee gemaakt. Kijk je mee?Eerst zal ik me zelf nog even voorstellen:
Ik ben Gelpenhof Eveline
Of ook wel Moor
Ik ben dit jaar 17 geworden jong hé?
Ik ben een Welsh pony maar ook een klein beetje arabier dat kun je aan mijn hoofdje zien
En ik ben 1.36

We hebben heel veel buitenritten gemaakt. En ik mocht zelfs een keertje mee naar de nicht van Marieke. En toen gingen we met nog twee andere pony's naar het bos. En ik was nog nooit met Marieke in het bos geweest. Het was zo leuk /3
Afbeelding

Ook hebben we in maart 2016 mee gedaan aan ons aller eerste spring wedstrijdje. Ik vond het heel erg spannend. Ik had met Astrid een weigering en toen moest Marieke ook nog op mij. Marieke zei al dat ik eerst maar goed aan die hindernis moest ruiken en dat ik er dan zo over heen zou vliegen.En ze had nog gelijk ook :j We hadden geen prijs maar Marieke was wel heel erg trots op mij. En dat vond ik heel erg fijn.

Marieke vond dressuur rijden nooit zo heel erg leuk en ik ook niet. Maar de opa van Marieke kwam elke week om een proefje voor te lezen en moesten we dus wel gaan dressuur rijden. Eerst bakte we er helemaal niks van. Maar door dat de opa van Marieke elke week kwam en we steeds beter werden vond Marieke het heel erg leuk om dressuur te rijden en ze keek elke week weer uit naar de les van haar opa. En nu kunnen we al foutloos een L proefje rijden. Ik vond het heel erg moeilijk maar ik ga het steeds meer begrijpen. En Marieke's opa komt nu even niet omdat het niet zo lekker weer was maar hij komt binnenkort weer *\o/*
Afbeelding

Marieke heeft soms ook hele gekke ideeën. Zo moest ik een keertje voor de pony van Zwarte Piet spelen :') En was Marieke de Piet samen met haar zusje. Ook moest ik een keer de kerst pony zijn. En ze maakt ook altijd rare dingen in mijn manen. Dan doet ze er allemaal kraaltjes in of rozen blaadjes. Ze is gewoon en beetje gek maar ik ook :=

Afbeelding

Afbeelding

Soms heeft Marieke geen zin om te rijden en dan gaat ze altijd zonder zadel op mij zitten en gaan we een beetje kloten in de bak. Dat vind ik echt super leuk om te doen. Marieke probeert soms ook een kunstje te doen en dan wil ze in stap maar ik draaf dan aan en dan valt ze er af :') Dat is heel erg grappig en ze moet dan ook altijd heel erg hard lachen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We nemen ook best wel vaak een sprongetje. En dat gaat ook steeds beter. Ons record staat nu op 1.10 Marieke wilde niet hoger maar ik kan los over 1.20 heen. En we doen nog zo veel ander dingen samen die ook heel erg leuk zijn en die ik ook heel erg graag doe.

Laatst gingen we een klein stukje wandelen gewoon over het terrein. Samen met Jacky. En toen zagen we mensen met andere pony's. Dat was heel erg leuk.

Afbeelding

Maar het liefst lig ik toch lekker te slapen met mijn vriendje in de bak.

Afbeelding

Doei ik ga weer lekker verder slapen. :evaw:
Spoiler:
Mocht je het leuk vinden om ons te volgen dat kan op INSTAGRAM: https://www.instagram.com/powniestuff/

Detroit

Re: Two years...♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 13:30

Aaah lekker genieten! leuk! <3

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-16 13:40

Dank je wel!

Ik ga zeker genieten van alle dingen die we nog mee mogen maken.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 19:21

super leuk!!! lekekr nog veel meer meemaken en beleven <3 <3

Bananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 18:33

Leuk! En ook een leuke pony :)

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-16 19:52

Dank je wel

testes76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 19:57

Jullie hebben veel plezier zo te zien! *\o/*

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 06:54

We hebben altijd plezier met elkaar.

EquestLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 15:35

Gaaf, echt leuke foto's! Die foto waar je op je paard zit vind ik echt leuk. Wil zelf ook eens van die gekke dingen proberen :P

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 17:13

EquestLynn schreef:
Gaaf, echt leuke foto's! Die foto waar je op je paard zit vind ik echt leuk. Wil zelf ook eens van die gekke dingen proberen :P

Dank je wel! Meestal kom ik op zulke ideeën door gewoon met haar te gaan spelen in de bak. We vinden dat allebei heel erg leuk. Ik kon namelijk eerst niet eens normaal op haar zitten en nu rijd ik gewoon bitloos door de bak. Door lekker te blijven oefenen en alles afwisselen kwam ik hier op uit.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-16 17:20

Leuke foto's, jullie hebben heel veel plezier met zn tweeen en af en toe met andere...
Ik zou zeggen blijf dat doen en geniet van je mooie pony!

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-16 20:19

kally schreef:
Leuke foto's, jullie hebben heel veel plezier met zn tweeen en af en toe met andere...
Ik zou zeggen blijf dat doen en geniet van je mooie pony!

Klopt. We maken ook plezier met de andere en ook heel veel samen met zijn 4tjes <3