Aangezien er het een en ander mis is gegaan gisteren (<~ Ik had al zo lang niet op dit account gezeten, dat ik dacht 'laat ik eens een nieuw account aanmaken en helemaal opnieuw beginnen'. Daarbij natuurlijk niet aan gedacht dat dat niet kan, omdat ik dan een schaduw account heb. Voor de moderators mijn excuses nog
)Hierom heb ik besloten dit account maar een grote make over te geven. Hierbij vond ik het leuk om van de afgelopen tijd wat foto's te posten
Ik begin bij vorige zomer, toen ik Desperado weer heb gezien
Heb weer toffe fotootjes kunnen maken! 

En z'n leuke koppie

Ben tijdje lang erg onzeker geweest of ik mee ging doen aan de F-proefjes op de manege. Uiteindelijk op 4 oktober voor de eerste keer meegedaan. Het ging niet zo goed, maar ik was trots dat ik het had gedaan.

Afgelopen februari nog maar eens geprobeerd. Toen ging het super, en ben ik op 1 punt verschil met de eerste, op de tweede plek geëindigd! Wat was ik blij

Ondertussen ook nog leuke foto's geschoten van de pony's van mijn vriendin
Al zijn ze niet allemaal van goede kwaliteit

Bij deze heb ik even de camera van haar mogen lenen

Voor de vakantie gingen we met de les leuk voetballen met de paardjes. Het was super grappig en we hebben allemaal erg gelachen

Tja, zoveel leuke foto's toch wel, maar ik zal het hier maar even bij laten. Bedankt voor het kijken