Allereerst hoi allemaal haha!
20 maart had ik een fotoshoot van EB fotografie met Jonkvrouw. Dit is ook al de 5e keer dat Evelien Jonkvrouw en mij op de foto heeft gezet, en nog steeds ben ik ontzettend blij met het resultaat.
Vandaag heb ik de foto's mogen ontvangen. Dit is alweer het 3e jaar dat ik Jonkvrouw mag verzorgen. Dat houd dus in dat ik al 3 jaar mag genieten van de geweldige topper, als het zover is zal ik een 3 jaar lang topic maken!
. Ik heb al ontzettend veel mogen leren van Jonkvrouw en ben haar daar ook super dankbaar voor. 
1. Lekker buikje
.
2.

3. Deze vind ik zo gaaf!

4.

5.

6. Met onze hond Teun erbij!

7. Jonkvrouw was hier aan het kroelen door mijn haar haha
.
8. Ik denk toch wel mijn favoriet.

9.

10.

11.

12.

13.

14. Deze foto is dan wel niet van deze shoot, maar ik kon het niet laten om hem na te bestellen en erbij te zetten haha.
Van pap en mam mocht ik een foto van Jonkvrouw op canvas laten afdrukken, ik heb gekozen voor deze foto. Ik ben namelijk helemaal weg van deze foto.

15.
5 mei word Jonkvrouw 23, dus nu alvast wat leuke ideetjes gaan uitwerken. Vorig jaar had ik vlaggetjes gedaan en nu moet het wat anders worden haha!
. Mocht iemand nog ideeën hebben, die zijn altijd welkom. En voor diegene die het leuk vinden om Jonkvrouw te volgen, wij hebben een instagram; https://www.instagram.com/xjonkvrouw/.Dat was hem weer!
Groetjes,
Jessie!