Binkie, mijn maatje voor altijd <3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Binkie_Eline

Binkie, mijn maatje voor altijd <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-16 19:57

Hoihoi! Ik dacht, laat ik eens een topic aanmaken over mijn verzorgpony Binkie! Binkie verzorg ik nu bijna 5 jaar en ondertussen hebben we al heel veel meegemaakt. Hij is een lange tijd erg verkouden geweest, heeft door kreupelheid een lange tijd stilgestaan, is verkocht geweest en weer teruggekomen. Het was liefde op het eerste gezicht, ik reed net een half jaartje en toen kwam Binkie op de manege. Ik was meteen verkocht! Ik reed net, kon toen nog niet op Binkie rijden. Wel hielp ik vaak de verzorgers met hem poetsen. Na een jaar ben ik hem gaan verzorgen, toen reed ik ook op hem. Ik heb zo veel genoten van zijn ritjes, we hadden wel eens een miscommunicatie, waardoor we samen zijn gevallen. Ook bleef hij steeds met zijn hoofd schudden, maar dit werd steeds minder. Toen begon hij kreupel te lopen, last van zijn achterbeen. Hij stond een tijd stil en ik bleef maar met hem knuffelen. Wandelen mocht ik toen nog niet. Dit duurde ongeveer een half jaar, toen kon hij weer terug in de les! Ik weer helemaal blij, want het liefst reed ik op Binkie. Toen werd hij verkouden, hij stond 2 weken stil. Ik reed de laatste keer voordat hij verkouden werd op hem. In die 2 weken heb ik heel veel buiten met hem gewandeld en dat vond hij heerlijk! Toen werd hij weer beter, en ik mocht erop! Was was hij een stuiterbal zeg, maar helaas wel nog hoesten. Weer eventjes op stal en 2 dagen later weer de les in. Toen werd hij verkocht, weer kreupel (al lange tijd) en hij kon niet op de manege blijven. Hij ging als gezelschapspony naar een ander paard, de hele dag lekker op de wei. Helaas ging het daarna niet goed met die andere pony. Hij kwam terug! Ik was wel blij, maar vond het ook sneu voor Binkie. Meteen een dag uitgezocht dat mijn vriendin foto's kwam maken, want echt goede foto's had ik niet van hem. Oke, genoeg gekletst, hier komen de foto's!!

Nog even een paspoortje:
Naam: Binkie
Ras: New Forest x Welsh
Leeftijd: rond de 20 jaar denken we

1. Toch wel mijn favoriete foto <3
Afbeelding

2. Heel goed in kusjes geven!
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Knuffel <3
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. En nu Binkie alleen! Hij is goed in gekke bekken trekken :P
Afbeelding

9.
Afbeelding

10. Maar hij is ook heel knap!
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13. De grond is veel interessanter dan de camera
Afbeelding

14. Of toch niet? :D Binkie zijn ultraschattige blik :D
Afbeelding

15. En dan de laatste, ook een van mijn favorieten. Wat nou schattig kijken, ik wil snoepjes!
Afbeelding

Bedankt voor het lezen en kijken! Welke vinden jullie het leukst?

niienn

Re: Binkie, mijn maatje voor altijd <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:23

wat een lief hoofdje heeft hij <3
Ik vind nummer 4 of 6 erg leuk

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 12:26

Dankjewel voor je reactie! Ja, zeker een leuk hoofdje <3

xBontfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-16 12:36

Wat een lieve combinatie zijn jullie! Hopelijk kunnen jullie nog heel lang van elkaar genieten. :)

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-16 18:57

Dat hoop ik ook xBontfire, helaas mag dit niet zo zijn omdat hij weer verkocht wordt... Aan wie en wanneer weten ze nog niet.