Hoii,
Deze keer een JITP met zonsondergang foto's van Moor en Jacky. Ik heb twee keer zonsondergang foto's gemaakt. Ik zal er wel bij zetten welke van welke keer is. Moor is van mij en mijn zusje en Jacky is van mij zus. We rijden Moor om de dag of elke dag ligt eraan hoe het uitkomt. Jacky word de laatste tijd niet meer gereden door mijn zus i.v.m. redenen. Maar Jacky word wel lekker verwend elke dag gepoetst en i.p.v. rijden doen we VD.
Hier een klein paspoortje van beide pony's
Naam: Gelpenhof Eveline
Roepnaam : Moor
Leeftijd: 16 bijna 17 op 12 mei
Ras: Welsh pony
Foto:

Naam: D'Ardennelle Jack
Roepnaam: Jacky
Leeftijd: 10 bijna 11 op 11 mei
Ras: Belgischwarmbloedpaard
Foto:

Oke en dan nu het echt werk. Ik ben geen professional ik doe het soms omdat ik het wel grappig vind. Tips zijn altijd welkom.

Mooie beentjes van Jacky

Oortjes

Ik ga je even van onderen bekijken Moor
Dit was de eerste keer en dan nu de tweede keer deze zijn alleen van Moor.

Even kennis maken met het paard van de buren.

Love it

Hoeveel snorharen tel je?

Foto's zeggen soms meer dan woorden

Bedankt voor het kijken

Deze keer een JITP met zonsondergang foto's van Moor en Jacky. Ik heb twee keer zonsondergang foto's gemaakt. Ik zal er wel bij zetten welke van welke keer is. Moor is van mij en mijn zusje en Jacky is van mij zus. We rijden Moor om de dag of elke dag ligt eraan hoe het uitkomt. Jacky word de laatste tijd niet meer gereden door mijn zus i.v.m. redenen. Maar Jacky word wel lekker verwend elke dag gepoetst en i.p.v. rijden doen we VD.
Hier een klein paspoortje van beide pony's
Naam: Gelpenhof Eveline
Roepnaam : Moor
Leeftijd: 16 bijna 17 op 12 mei
Ras: Welsh pony
Foto:

Naam: D'Ardennelle Jack
Roepnaam: Jacky
Leeftijd: 10 bijna 11 op 11 mei
Ras: Belgischwarmbloedpaard
Foto:

Oke en dan nu het echt werk. Ik ben geen professional ik doe het soms omdat ik het wel grappig vind. Tips zijn altijd welkom.

Mooie beentjes van Jacky

Oortjes

Ik ga je even van onderen bekijken Moor
Dit was de eerste keer en dan nu de tweede keer deze zijn alleen van Moor.

Even kennis maken met het paard van de buren.

Love it

Hoeveel snorharen tel je?

Foto's zeggen soms meer dan woorden

Bedankt voor het kijken

. Als je het heel erg graag wilt weten stuur dan een pb ik loop er niet mee te koop