Starlight is nu al meer dan 3 jaar mijn pony. Helaas kreeg ze eind december een beste luchtweginfectie te pakken. Antibiotica en slijmverdunners gehad. Op het eerste gezicht leek het te werken maar een paar dagen nadat de kuur was afgerond kwamen de symptomen terug.. Inmiddels zitten we al aan het 3e soort medicijn. Dit moet 2x daags tot komende woensdag. Als deze medicatie niet aanslaat zal het betekenen dat haar verdikte luchtwegen blijvend zijn, en ze enkel nog kan stappen. Namelijk bij inspanning gaat ze hoesten, en bij elke hoest komt er (geloof ik) vocht achterin de longen.
Tot nu toe lijkt de medicatie niet super te helpen, maar heb de hoop nog lang niet opgegeven. Ze is ten slotte nog maar 6

Zaterdagochtend vroeg een vriendin of ik mee ging foto's maken. Kwam totaal onverwachts dus alles is een beetje vies ed. Helaas is de kwaliteit door het uploaden ontzettend achteruit gegaan.. Maar bij deze de foto's!

Met haar mama Sindy. Hier kan je zien hoe groot ze eigenlijk is vergeleken mams.

Ze vond het ontzettend leuk om er weer een keertje uit te gaan. We zaten de hele tijd in een soort piaffe

Bedankt voor het kijken!