Paspoortje van wodan :
14 jaar
ruin
kwpn x tuiger?
We beginnen bij het begin natuurlijk

( niet de mooiste foto maar mooiere had ik niet )

Ik had niet verwacht dat het zo zou lopen , met positieve gedachte dacht ik dat hij wel mee ging werken ( helaas hij is nooit aangepakt en daardoor rent hij altijd weg en kan hij niet normaal aan de longe lopen lees: trekt aan touw en rent dwars door draad heen) ik heb elke dag geprobeerd om hem te laten stilstaan bij het opzadelen, ik kon niet eens alleen poetsen of deken opdoen. Ik heb het maar opgegeven en heb hem eigenlijk maar 3 x per week laten rennen ( 5 maand lang)

Toen het zomer was ben ik begonnen met rijden , ging totaal niet goed en heb eigenlijk alleen gestapt.
(geen foto van zomer , die heb ik niet )

Wel heb ik zonsondergang foto's gemaakt :

In oktober begon ik met grondwerk lessen , hij deed het goed en hij accepteerde me eindelijk ik ben nu tijdelijk gestopt met de lessen door het weer maar ga zelf wel elke keer met hem bezig. Het ging zo goed dat ik met hem aan de hand durf te stappen op straat hij deed het super goed en ik kreeg eindelijk vertrouwen in hem. Ik heb zelfs zonder zadel gereden en ook een paar keer zonder tuig.

In november had ik een fotoshoot met hem en ondanks hij nog steeds weggerend , zijn er prachtige foto's uitgekomen

Nu gaat het rijden al een stuk beter ( heb al 3 maand niet gereden maar toen ging het goed

Zelf denk ik dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt om hem te kopen , maar ik ga hem niet weer verkopen , hij is nu al gewend aan de andere paarden en ik heb zelf de verkeerde keuze gemaakt

Sorry voor het lange verhaal maar respect als je het gelezen hebt

Mijn doelen voor de volgende jaren :
- op buitenrit kunnen gaan
- gaan springen
- onze derde galopje doen ( De andere 2 keren sloegen nergens op

- BB starten ( als de galop er goed aan zit )
- meer foto's maken