Normaal kijk ik alleen foto's hier op bokt, maar sinds ik deze foto's binnen heb gekregen wil ik ze toch wel graag laten zien.
Mijn lieve vriendinnetje en top fotografe Juliette Fotografie is langs geweest in het verre drenthe om mijn topper op de foto te zetten.
Sinds eind september '14 ben ik de trotse eigenaresse van dit prachtpaard, ze is mijn eerste eigen paard en ik zou haar voor geen goud meer willen missen.
Winoah is een 12 jarige merrie van Redford en het is de bedoeling dat we straks in de B dressuur gaan starten.
Mijn prachtige meisje, ze laat me altijd om alles lachen.. ze is zo'n clown maar ook zo'n lieverd!

Ze heeft (vind ik) een hele kenmerkende kol, ik zie er altijd een zeepaardje in. Ik wou hier dus heel graag een close-up van.

Wij samen.

Het was best een druilerige dag, maar opeens ging de zon onder en kwam door de wolken heen.. Noa was eigenlijk al klaar en stond weer warm op stal, snel de dekens er weer van af gehaald en nog even een paar foto's. Juliette stelde voor dat het zonder tuig ook er mooi zou zijn.. Ik wist niet wat ze ging doen, maar ze is de heletijd zo onwijs lief bij me blijven staan!

En dan nu de laatste foto's, deze foto's zijn voor mij het meest bijzonder. Ik wou foto's waarop onze band te zien was, waarop je kon zien welke rust en hoeveel geluk ze mij geeft..

Ik hoop dat ik niet over het aantal foto's heen ben gegaan maar als het goed is niet..
Alle lof gaat natuurlijk naar Juliette Fotografie die precies heeft kunnen maken zoals ik het bedacht had! Bedankt Juul
Ik ben benieuwd wat jullie van ons vinden

Liefs, Anouk
Ik ben heel blij dat het op andere mensen ook overkomt zoals het bedoelt is