Al heel gauw reageerde een lieve Bokker (en 3 dagen later nóg een lieve Bokker en daarmee was mama ook voorzien
), en werd ons een kennismaking aangeboden met een echte Penny-waardige pony-met-stippen.Zijn naam is Bubbles en hij is een jonge god van 15 jaar oud

Bubbles wordt voornamelijk aangespannen gereden, maar onder het zadel is hij ook ingereden.
Bij de eerste kennismaking mocht mijn jonge amazone meteen plaatsnemen achter de leidsels:

Ach en waarom ook niet: hop-hop in draf :
*klik*
(niet schrikken van dat geluid; dat was de melding dat de accu van mn telefoon bijna leeg was
)De tweede keer gingen we eens onder het zadel: de fenders van het Westernzadeltje bleken niet kort genoeg te kunnen voor kleine Smurfinnenbeentjes
, maar dat mocht de pret niet drukken; goed voor je balans natuurlijk 

En dan te bedenken dat ze toch heus al wel gegroeid was, sinds ze met rijles is begonnen:

Overigens temt deze amazone ook wel even andere formaten paard hoor:

Tinker Elke van Equivici, waar Jinthe elke 14 dagen les heeft.
Vandaag hadden we een passend singeltje mee en dus konden we met het dressuurzadel rijden (nadat er weer een rij extra gaatjes in de stijgbeugelriemen geboord moesten worden
). Bij het verlaten van de stal bedacht ik me dat ik geen touw meegenomen had. Nou ja, dan maar zonder en oh wat was ze trots op zichzelf 

Filmpje:
Alles helemaal zelf gestuurd
Manon en Bart, super bedankt dat jullie een klein Penny meisje haar pony uurtjes gunnen, met altijd gezelligheid, hulp, ontspanning en ranja uit een 'dames kopje'
passen zo leuk saampjes