Misschien (waarschijnlijk niet
) kennen jullie mij nog van mijn vorige topic met Kimmy, http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... #p93442861 Ondertussen ben ik gestopt met Kimmy en bij de manege rijden omdat ik meer uitdaging wou, qua rijden en grondwerk. Ik wou leren met een paard i.p.v. dat ik wat leer, maar een paard niet. Ik ben opzoek gegaan naar een leasepaard en toen bij Daisy uitgekomen. Sinds september rijd en verzorg ik haar! Daisy staat 7 minuten van mij fietsen, in het bos en met een super fijne bak, beter kan niet
Ik doe met Daisy allerlei dingen: rijden, maar ook grondwerk, clickertraining, wandelen, etc! Ik wil ook dubbele lange lijnen gaan doen, maar wel onder begeleiding natuurlijk
Afgelopen woensdag heb ik een fotoshoot met Daisy gehad van mijn klasgenootje Anne en wil jullie graag het resultaat laten zien!
Nog even een paspoortje:
Daisy
Bonte KWPN
10 jaar
1.60m
Lief, leergierig, enthousiast
En dan nu de foto's!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9. Deze vind ik ontzettend mooi, alleen jammer dat haar oor en niet helemaal op staat, anders zou hij direct op canvas gaan

10.

11.

Na de portretfoto's heb ik ook nog even gereden. Ik kom van een manege af, ben dus geen M-ruiter, maar ik heb les, leer veel en heb plezier. Daisy vindt de galop heel lastig, ik ook, omdat ze vroeger alleen maar in het bos is gereden, maar zoals eerder gezegd, ik heb les!
Opbouwende kritiek mag, graag zelfs, maar wel opbouwend gebracht zodat ik er wat van kan leren!
Dit zijn mijn eerste rijfoto's op Bokt, hopelijk ga kan/wil ik nog meer foto's plaatsen
Mijn aandachtspunten (ongeveer alles):
- Rechtuit kijken
- Rechtop zitten
- Handen rechtop
- Ellebogen in een knik houden
- Onderbenen naar achteren houden
- Tenen naar binnen draaien
- Blijven zitten in de galop
12. De lastige galop

13. Ik vroeg een verruimde draf, er was alleen een grotere reactie dan ik had verwacht, vandaar mijn big smile

14. De lijn waar we nu qua hoofd-halshouding voornamelijk (proberen) in rijden.

15. En als laatste een sfeerplaatje, wat is het toch een fantastische sport!

Ik wil graag nog 1 van de foto's laten afdrukken op canvas, maar welke
Ik twijfel heel erg tussen 1, 5 en 11, wie helpt mij?In ieder geval, bedankt voor het kijken, en tot de volgende keer
Dankjewel
en foto 1, omg wat een knapperd