Eerste fotomeeting met Taifoen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Taifoen

Eerste fotomeeting met Taifoen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-15 23:29

Hoi allemaal.
Sinds eind oktober vorig jaar verzorg ik Taifoen, ze is een 15 jarige KWPN'er.
17 mei had ik een fotoshoot in het Amsterdamse bos. Nadat ik weken lang niet mocht rijden was het eindelijk weer zover; ik mocht erop. Ik heb hartstikke genoten van die dag, en Taifoen gedroeg zich super. Als beloning even gaan crossen en ik ben echt super blij met de foto's die eruit zijn gekomen.

In de tijd dat ik niet mocht rijden heb ik haar veel gelongeerd. Na de fotoshoot heb ik nog een aantal keer gereden, en wat was ik blij. Ze liep zo lekker *\o/*

Helaas ging het bergafwaarts, ze had een legger die erg is gaan ontsteken, ze werd spierbevangen door het verkrampte staan en inmiddels is ze hoefbevangen. Maar ze begint eindelijk weer op te knappen. Helaas staat ze al weer 1,5 maand stil. Maar genoeg gekletst hier de foto's!!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Met mijn beste vriendin, MaximeFleur op bokt, en onze top paarden. Bedankt Max voor alles, je helpt mij heel erg met Taifoen nu ze ziek is :+:
Afbeelding

6. Onze top knollen, ook beste vriendinnetjes :D
Afbeelding

7.
Afbeelding

8.
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13.
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. En nog een foto zonder zadel voor ze ziek werd! Ze liep heel fijn toen :)
Afbeelding

Ik heb nog niet alle foto's binnen dus weet nog niet zeker welke ik wil na bestellen, maar iemand ideeën? :D

Anouska15

Re: Eerste fotomeeting met Taifoen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-15 23:35

Geen foto's van mij er tussen :( nog even door oefenen dus hahaha mooi topic heb je gemaakt en veel sterkte met je mooie paardje!

its_laraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 00:08

Helaas ook geen fotos van mij er tussen... :( Terwijl die van taifoen wel aardig waren gelukt! Maar kan nog niet op tegen de rest :p

Wat balen zeg, hopelijk gaat het weer snel de goede kant op!!

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-15 12:32

Ik heb een deel gepakt die ik kan na bestellen voor een grote canvas :) Dit vond ik de mooiste daarvoor maar ben ook blij met jullie foto's :D

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 18:30

Aaah zo leuk!! Gaat allemaal goed komen en tot die tijd kan je lekker op Katie hobbelen :D