Ik zet niet vaak wat op bokt, maar wou dit er toch opzetten.
Ik zocht sinds oktober 2014 naar een nieuwe paard, een paard die nog gewoon bij de basis zit.
dus gewoon stap, draf en wat galop en verder niks. Het leuk me leuk om zo'n paard te komen om ervaring op te doen . in januari kwamen we Wodan tegen een 12 jarige ruin die een jaar stil stond. de volgende dag gekeken en ik wist dat dat hem werd. vrijdags opgehaald. hij kon het gelijk vinden in de groep. volgende dag naar paard 2015 geweest om inkopen voor hem te doen
. toen we hem gekochten had een bepaalde dingen waar we aan moesten werken :- hij was/is best sterk en maakte daar gebruik van , na vaak oefenen is het gelukt en loopt hij gewoon netjes aan de hand mee.
- meer spieren , hij had weinig spieren , dus toen zijn we bezig geweest met longeren met bijzetteugel en springen , verschillende soorten met balkjes lopen.
- hem gewoon netjes aan de teugel te laten lopen.
we begonnen eerst met wat grondwerk en vrijspringen nu trainen we inmiddels 5/6 per week dressuur,
nu zijn we inmiddels een paar maanden verder en wat ben ik blij dat we hem hebben gekocht, op het begin ging het moeizaam maar nu is het een topaardje
klein paspoortje :
desperado (washington's mon ami)
13 jaar
kwpn x tuiger
ik ben van plan om in de zomervakantie te beginnen met wedstrijden.
hier de fotos :
1- 1ste keer rijden ( ja ik heb geen laarzen en rijbroek aan
) en let niet op men face

2- sneeuw

3- springen

4- rollen

5- maart rijden

6- nieuwe halster

7- rijden april

8- rijden eind april

10-

11- knuffel

ik ben super trots hoever we nu al zijn, er kunnen natuurlijk altijd wat verbeterd worden .
gelieve geen commentaar
tipss mogen altijdbedankt voor het kijken en tot ziens
,