Hey
Vandaag heb ik mijn eerste wedstrijd op Bambi gehad.
Wat ben ik trots op haar! ze is snel bang en we gingen naar een drukke manege maar ze gedroeg zich echt geweldig. Alleen was haar halster geknapt maar ik had gelukkig er net 1 gekregen, eerst met een aantal mensen haar proberen te vangen want die muts liep los over het erf
Tara kwam gezellig kijken en mij ff helpen met al die vreselijke wedstrijd spullen
Ik zie er verschrikkelijk uit maar ik was ziek maar ik MOEST en zal gaan ;D
Sommige foto's zijn gedraaid, maar die ga ik straks terug draaien
Eenmaal aangekomen even opdrogen van het zweet, wat is ze toch bang in de trailer

(Dit was haar mooie halster tot ie stuk ging)
Mijn moeder doet even mijn haar

Knotje weer vast maken

En haar nieuwe (te kleine) halster
(moet ik ff inruilen)
Zadel nog even goed doen

Eigenaar van Bambi komt even helpen

Euhhh...

Taaaaaraaaa kom eens helpen

Ja mam.. Mijn haar zit prachtig

Wat een vreselijke voorlezer, alles maar 1x zeggen. Moest ik F-X-H van handveranderen, ik rij bij de B en dan zegt ze het pas :| 1x reed ik zelfs een paar rondjes de bak door, niet wetend wat te doen en dat mens zei helemaal niks

Oma nog even een foto maken

Nog even uitstappen

Weer terug de trailer in
http://i58.tinypic.com/11h5onc.jpg
Het was echt een drukke en vermoeiende dag, maar ik en Bambi hebben heel veel geleerd en hadden vooral veel plezier
Ik ben zeker van plan om KNHS te gaan doen vanaf juni
oohja, we zijn trouwens 4e geworden
1 punt verschil met de 3e
Vandaag heb ik mijn eerste wedstrijd op Bambi gehad.
Wat ben ik trots op haar! ze is snel bang en we gingen naar een drukke manege maar ze gedroeg zich echt geweldig. Alleen was haar halster geknapt maar ik had gelukkig er net 1 gekregen, eerst met een aantal mensen haar proberen te vangen want die muts liep los over het erf
Tara kwam gezellig kijken en mij ff helpen met al die vreselijke wedstrijd spullen
Ik zie er verschrikkelijk uit maar ik was ziek maar ik MOEST en zal gaan ;D
Sommige foto's zijn gedraaid, maar die ga ik straks terug draaien
Eenmaal aangekomen even opdrogen van het zweet, wat is ze toch bang in de trailer

(Dit was haar mooie halster tot ie stuk ging)
Mijn moeder doet even mijn haar

Knotje weer vast maken

En haar nieuwe (te kleine) halster
(moet ik ff inruilen)
Zadel nog even goed doen

Eigenaar van Bambi komt even helpen

Euhhh...

Taaaaaraaaa kom eens helpen

Ja mam.. Mijn haar zit prachtig

Wat een vreselijke voorlezer, alles maar 1x zeggen. Moest ik F-X-H van handveranderen, ik rij bij de B en dan zegt ze het pas :| 1x reed ik zelfs een paar rondjes de bak door, niet wetend wat te doen en dat mens zei helemaal niks

Oma nog even een foto maken

Nog even uitstappen

Weer terug de trailer in
http://i58.tinypic.com/11h5onc.jpg
Het was echt een drukke en vermoeiende dag, maar ik en Bambi hebben heel veel geleerd en hadden vooral veel plezier
Ik ben zeker van plan om KNHS te gaan doen vanaf juni
oohja, we zijn trouwens 4e geworden