Omdat ik gister met Leonie (ponycrosserr) mee was naar haar paard Macoemba om foto's te maken van hun, was Leonie vandaag mee naar Larissa
Het was erg gezellig, we hebben veel gelachen en er zijn mooie foto's gekomen! Larissa was ook ontzettend braaf!! Normaal wordt ze altijd best druk in het bos, maar nu moesten we gewoon moeite doen om haar vrolijk te laten kijken
Larissa is een bijna 5 jarige NWR pony, ik heb haar nu net een jaar. Vorig jaar heb ik haar rustig beleerd, en ze doet het goed! Op dit moment is ze drachtig, en ik denk dat er over 2 weken een mini-Larissa in de wei huppelt
Het volgtopic staat in mijn onderschrift. Ons doel is vooral zo veel mogelijk genieten van elkaar. Ik heb zo'n klik met haar! Ze mag haar hele leven bij me blijven, en ik hoop dat we nog veel mooie momenten gaan meemaken!
Dan nu de foto's

1. Mijn knappe merrie

2. op naar het bos!

3. "nee Larissa... Niet. Alles. Is. Eetbaar..."

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. wat doe je als je pony haar oren niet naar voren wil doen?

13. mooi met het takje haha

14.

15.

Ik heb nog veel meer foto's die ik zou willen laten zien, maar helaas mogen er maar 15 foto's geplaatst worden haha. Het was een gezellige dag, en Larissa was erg braaf! Ben zo blij met haar
reacties vinden wij leuk!
Groetjes Julia en Larissa
) en vooral die bij de brug, mooier. Ik vind het ook jammer dat je foto's in zwart-wit hebt gedaan, want ik vond juist die kleuren zo mooi 
Wel mag je halster een gaatje of twee hoger.
in het topic in m'n onderschrift staan foto's haha