Al weer een hele tijd terug (ergens in juni) ben ik met mijn pony Monty naar een crossterrein geweest. Eigenlijk zou ik die dag een meeting met hem hebben, maar die was afgezegd omdat het slecht weer zou worden. Achteraf was het prachtig weer! Omdat het dus toch goed weer was, ben ik met bokker Ketly naar een crossterrein gegaan. Ik heb nog nooit eerder gecrost, maar Monty hielp me echt enorm! Hij heeft er volgens mij ook echt van genoten!
Monty is inmiddels 30 jaar oud. Hij staat nu lekker op het land en af en toe neem ik hem nog even mee voor een wandelingetje aan de hand, dit vind hij ook geweldig. Ik heb hem al 6 jaar in mijn bezit, en hij heeft nog nooit een stap verkeerd gezet.
Zoals een paar bokkers misschien wel weten heb ik inmiddels een nieuwe pony. Een NWR-Welsh merrie, genaamd Larissa. Ik red het gewoon niet om 2 pony's te doen, en school bij te houden. Daarom heb ik de keuze gemaakt om Monty aan het meisje te geven waar hij altijd al stond. Ik heb me een hele tijd schuldig gevoeld tegen over Monty. Larissa is echt een geweldige pony, maar soms mis ik Monty wel... Larissa moet gewoon nog heel veel leren (ze is 4 jaar en net onder het zadel, zelf beleerd), en met Monty voelde het gewoon of alles vanzelf ging...
Nouja, sorry voor dit hele verhaal, hier de foto's

Ik weet dat ik een klein beetje groot voor hem ben, ik rijd ook niet meer op hem.
1. Knappe pony

2.

3. WOW... Water!? Daar ga ik ECHT niet in!!!

4. Mooi drafje even tussendoor

5. kapstokken

6.

7.

8.

9.

10.

11.

En tot slot nog een filmpje, met ook wat andere beelden
Ik weet dat mijn houding lang niet perfect is, maar ik rijd niet meer op hem. Hij is al 30 jaar oud, en ik wil nu dat hij lekker kan genieten van zijn oude dag.
Reacties vinden we altijd leuk, maar houd het wel vriendelijk

Groetjes