pascal24 schreef:ik reageer eigenlijk nooit hier, maar ik moet echt even iets kwijt...
dat meisje op dat grootste bruine paard/pony (degene die bij het bonte groepje rijdt) rijd zo ongelofelijk onvriendelijk!
die handen gaan in draf een kilometer in de lucht waardoor het volgens mij niet anders kan dan dat dat paard in zn mond gerukt word en er word continu maar geschopt met die sporen.
vreselijk om te zien dit!
Voor de duidelijkheid, Nog een keer: meisje heeft een beperking, doet dit dus niet expres met haar handen. Is dus niets onvriendelijk aan, en ik vind eigenlijk ook dat er niet zo snel geoordeeld moet worden. Is overigens haar eigen paard, die nooit wat verkeerd zou doen.
[/quote]
Ik vind het er ten eertse op het filmpje uitzien als een leuke proef die jullie gereden hebben. En super dat jullie ook iemand in jullie groep mee laten rijden met een beperking. Kan ik alleen maar respect voor hebben.
Persoonlijk zou ik haar dan alleen wel laten lichtrijden inplaats van doorziiten. Ik denk dat dat ten eerste voor de pony fijner is en ten tweede denk ik dat het beeld er niet echt onrustiger van gaat worden als er eentje gaat lichtrijden, nu ziet het er namelijk best onrustig uit met haar handen en benen.
Lekker blijven oefenen met elkaar en op naar de volgende keer! Super leuk!