Het is alweer een paar weekjes, dat de marathon in het Amsterdamsebos plaats vond. Maar even goed vinden wij het nog een topic waard!
Op 12 april, gingen ik, mijn vader en mijn top groom Simone, richting het Amsterdamse bos, om het parcour te verkennen. Het parcour lag er heel mooi bij! We kregen er al steeds meer zin in!
En de dag erna was het dan eindelijk zover, een dag waar we eigenlijk al een paar maandjes naar toe leefden! veel trainen etc, om half 7 waren we dan op stal met de trailer alles inladen en weg waren we! Onderweg met mijn vader en tevens mijn top chauffeur, mijn 2 top grooms waar ik die dag erg veel aan heb gehad!
Eerst begonnen we met de Dressuur, waar toliene best wel vervelend was! Het is nou eenmaal een stresskip soms en dat fokt ze zichzelf een beetje op, waardoor ze een net een explosie is van energie! Hierdoor hadden we erg veel kleine foutjes en deed de ontspanning verstoppertje

Na een korte pauze van een half uurtje en te zijn omgekleed, Gingen ik en mijn andere groom Simone, tevens ook vriendin en stalgenootje richting de start van de Marathon. We deden mee buiten mededingen dit omdat we 13km toch iets te pittig vonden voor Toliene, want ze is wel is waar maar 86 cm groot!

(richting de start van de marathon)
Nadat we een heerlijk ritje hadden gemaakt door het amsterdamse bos (waar we uiteindelijk 8km reden in 1,5 uur) kwamen we aan bij de hindernissen! Toliene deed super haar best! Dit is echt haar ding! Gas geven kan ze als de beste!

Hier hebben we fijne resultaten gereden! aangezien ze natuurlijk een mini shet is, ben ik erg tevreden over de resultaten.
1e hindernis: 0.58 min
2e hindernis: 1.27 min
3e hindernis: 1.08 min
4e hindernis: 1.09 min
5e hindernis: 0.59 min
Na al 2 super leuke onderdelen, kregen we nog het laatste onderdeel, de vaardigheid, dit onderdeel hadden we al vaker gedaan op wedstrijd!

Over de vaardigheid hebben we 1,53 minuut over gedaan!
Kortom ik ben super tevreden over mijn eerste SGW met mijn kleine meisje

Mijn 2 top grooms super bedankt voor jullie hulp deze dag! en natuurlijk mijn vader weer voor het zijn van mijn chauffeur

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden! laten jullie nog een berichtje voor ons achter?